تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«اسب خوابیده روی تخت» به بازار نشر خواهد آمد

«اسب خوابیده روی تخت» به بازار نشر خواهد آمدصابر ساده، شاعر جوان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: مجموعه شعرم با عنوان «اسب خوابیده روی تخت» چند ماهی است در انتشارات نیما مراحل مجوز گرفتن از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را می گذراند. این کتاب مجموعه شعرهای آزادم در سال های اخیر است. در مجموعه شعرم با عنوان «اسب خوابیده روی تخت» هم شعرهای کوتاه و هم شعرهای بلند دیده می شود. شعرهای آن  همان سبک و سیاق کارهای قدیمم در کتاب سومم به اسم «نامه ای به رئیس جمهور» را دارد.

وی افزود: بیشتر صحبت های اجتماعی و سیاسی ام در کتاب «اسب خوابیده روی تخت » وجود دارد. کتاب دیگرم که مجموعه ای از خاطراتم است، توسط نشر آنیما منتشر می شود. این کتاب هم اکنون مراحل ویرایش و نگارش را سپری می کند. مجموعه خاطراتم را از مشاغل مختلفی که در آن مشغول به کار بودم، به رشته تحریر در آورده ام.

این شاعر با اشاره به کتاب دیگر در دست نگارش خود بیان کرد: هم اکنون کتاب دیگری در انتشارات آنیما برای انتشار دارم. هنوز این کتاب برای اخذ مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال نشده و هنوز عنوانش مشخص نیست. این کتاب را برای دانشگاهیان تالیف کرده ام.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««اسب خوابیده روی تخت» به بازار نشر خواهد آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..