تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Video Converter Pro 2.0؛ برنامه تبدیل فرمت ویدئو

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Video Converter یکی از بهترین برنامه ها در زمینه تغییر فرمت ویدئو در گوشی های هوشمند است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم های موجود در گوشی خود را به فرمت دلخواه تغییر بدید. علاوه بر تغییر فرمت شما می توانید ویدئو های مورد نظر خود را برش بزنید و دقایق مورد نظر خود را از یک فیلم طولانی خارج کنید. همچنین می توانید فیلم را معکوس کنید و 180 درجه بچرخانید. نرم افزار Video Converter در گوگل پلی نمره عالی 4.1 از 5.0 را دریافت کرده است.

Video Converter


ویژگی های نرم افزار Video Converter :

پشتیبانی از فرمت های مختلف نظیر MP4، FLV، MPEG-1،2، MOV، MKV، WMV، AVI، VOB، 3GP، SWF، MP3، AAC، WAV و … سازگاری با انواع دستگاه های هوشمند اندرویدی ایستگاه های از پیش تنظیم شده برای تبدیل فرمت فایل ها به فرمت خاص دیگر اسمارت فون ها ابزار مختلف برای ویرایش فایل های ویدئویی قبل از تبدیل فرمت آن ها نظیر برش، چرخاندن، معکوس کردن و … توانایی تغییر فرکانس صوتی فایل های ویدئویی تبدیل فرمت چندین فایل ویدئویی به صورت کاملا همزمان پشتیبانی از زبان های مختلف

 

تصاویری از  محیط برنامه

 

 Video ConverterVideo ConverterVideo Converter

 

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Video Converter Pro 2.0؛ برنامه تبدیل فرمت ویدئو
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 13 مگابايت

نسخه: 2.0

نوع فایل: apk برای آندروید
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/

دانلود ویدیو کانورتر اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Video Converter Pro 2.0؛ برنامه تبدیل فرمت ویدئو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..