تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمز موفقیت راجر فدرر از نگاه مربی سابقش

پائول آناکون، مربی سابق فدرر درباره علت موفقیت‌های راجر فدرر و متفاوت بودن او با بسیاری از تنیسورها صحبت کرد.

به‌ گزارش ‌شمانیوز، پائول آناکون، مربی سابق راجر فدرر یکی از رموز موفق بودن این تنیسور را آگاهی از توانایی‌هایش دانست.

راجر فدرر 36 ساله تاکنون 19 بار قهرمان گرند اسلم شده است و در فصل گذشته با  وجود مسن‌تر بودن نسبت به تنیسورهای دیگر دو قهرمانی گرند اسلم داشت.

آناکون درباره راجر فدرر در مصاحبه با اکسپرس، اظهار کرد: او نسبت به مهارت‌های خود آگاهی زیادی دارد و می داند که چه کاری را می‌تواند خوب انجام دهد. درست است که این گونه تنیسورها استعداد زیادی نیز دارند، اما این یک جنبه قضیه است دومین چیز این است که آنها قدرت خود را کاملا می دانند و می‌توانند در زمین تنیس از آن استفاده کنند. آنها می دانند در چه چیز نسبت به دیگران برتری دارند و فرصت‌هایی را در زمین و حتی در شرایطی که تحت فشار هستند ایجاد می‌کنند تا از این قدرت استفاده کنند. در واقع رمز موفقیت آنها استفاده از بهترین قدرت خود در بهترین لحظات است.

آناکون در ادامه‌ افزود: حتی اگر آنها ببازند بیش از حد خود را نمی‌بازند و به خود نمی‌گویند که حریف خیلی بهتر بود. آنها می‌توانند درد شکست را جذب کنند و دوباره خود را برای مسابقه آماده کنند. این بسیار استراتژیک است. آنها پیروزی را دوست دارند و از شکست درد می‌کشند، اما در هیچ کدام از آنها غرق نمی‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمز موفقیت راجر فدرر از نگاه مربی سابقش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..