تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج و طلاق "سلبریتی های" 

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سال 2017 میلادی چند روز دیگر به پایان می رسد و در این گزارش به بررسی ماجرای ازدواج ها و طلاق های عجیب ورزشکاران مطرح در این سال پرداختیم.

 ازدواج و طلاق های سال 2017 در سلبریتی های ورزشی جهان

طلاق الکساندر رادولف و داریا دمیتریوا


ازدواج رادولف یکی از بهترین هاکی بازان روسی با دمیتریوا ژیمناست معروف در ماه ژوئن 2017 به جدایی ختم شد.ازدواج این دو در جامعه ورزش بسیار صدا کرد.مراسم و لباس هایشان به سبک یونان باستان طراحی شده بود اما سرانجام این ازدواج با وجود  یک پسر به جدایی ختم شد.

ازدواج و طلاق های سال 2017 در سلبریتی های ورزشی جهان


جدایی جرارد پیکه و شکیرا


با وجود اینکه در تابستان امسال جرارد پیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا و شکیرا خوانند مطرح کلمبیایی در مراسم ازدواج لیونل مسی ستاره فوتبال حاضر شدند و این زوج با یکدیگر رابطه خوبی داشتند، در پاییز امسال شایعه جداییشان مطرح شد و هر چند هر دو این موضوع را تکذیب کردند اما بعد از آن نیز خبری از با هم بودنشان منتشر نشد. در حال حاضر دو پسر حاصل ازدواج این دو ستاره است.

ازدواج و طلاق های سال 2017 در سلبریتی های ورزشی جهان


جدایی آندری آرشاوین و آلیس کازمین


جدایی این دو نیز بسیار صدا کرد.آلیس کازمین، همسر خود آرشاوین ملی پوش سابق تیم فوتبال روسیه را متهم به خیانت کرد و از او جدا شد.

ازدواج و طلاق های سال 2017 در


جدایی جیمی ردنپ و لوئیزا ردنپ


جیمی ردنپ ملی پوش سابق انگلیس و در حال حاضر مفسر فوتبالی است. او با همسر خواننده اش 19 سال زندگی مشترک داشت.اما سرانجام پس از این مدت طولانی تصمیم به جدایی گرفتند.
لوئیز به در خواست شوهرش بعد از ازدواج شغلش را کنا رگذاشت اما اخیرا به او کاری پیشنهاد شده بود که بیشتر اوقات مشغول بود و کمتر در خانه وقت حضور داشت همین موضوع باعث جدایی این دو از هم شد.

ازدواج و طلاق های سال 2017 در سلبریتی های ورزشی جهان


جدایی رایان گیگز و استیسی کوک


رایان گیگز هافبک منچستر یونایتد و ملی پوش سابق ولزی بعد از 10 سال از همسرش استیسی جدا شد.
علت این جدایی رسوایی اخلاقی رایان گزارش شده است.به گفته همسرش این بازیکن بارها به او خیانت کرده و او این بار برای این خیانت ها تصمیم جدی گرفته است و به زندگی مشترکشان پایان داد.

ازدواج و طلاق های سال 2017 در سلبریتی های ورزشی جهان


جدایی امانوئل ابوئه و آئورلیا ابوئه


ابوئه بازیکن سابق آرسنال نیز در ستامبر امسال از همسرش جدا شد.

پس از آنکه جواب آزمایش اچ آی وی این بازیکن مثبت اعلام شد ،همسرش او را ترک کرد.

به گفته امانوئل ،همسرش تمام دارایش را از او گرفته و حتی جایی برای خوابیدن ندارد و مجبور است در آپارتمان دوستش با بدترین وضع زندگی کند و اموراتش را بگذراند.

ازدواج و طلاق های سال 2017 در سلبریتی های ورزشی جهان


ازدواج لیونل مسی و آنتونلا روکازو


در ادامه این گزارش ،ازدواج لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا و آنتونلا روکازو یکی از ازدواج های بزرگی بود که در سال 2017 با حضور 250 میهمان در آرژانتین برگزار شد.

ازدواج و طلاق های سال 2017 در سلبریتی های ورزشی جهان


ازدواج سرنا ویلیامز و الکسیز اگانیا


سرنا ویلیامز برنده چند دوره رقابت های تنیس جهان و بانوی سابق این رشته ورزشی در نوامبر با الکسیز اگانیا تاجر آمریکایی ازدواج کرد.

ازدواج و طلاق های سال 2017 در سلبریتی های ورزشی جهان


ازدواج الکساندر اوچکین و آناستاسیا شوبسکی


الکساندر اوچکین کاپیتان هاکی تیم واشنگتن در تابستان با آنستاسیا شوبسکی ازدواج کرد.جالب است ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ازدواج این دو را تبریک گفت و یک دست فنجان چای خوری با ارزش برای کادوی عروسی به آنها هدیه داد.

انتهای پیام/

سلبریتی های ورزشی چگونه ازدواج می کنند و چطور جدا می شوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج و طلاق "سلبریتی های" »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..