تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک کریسمس و سال نو میلادی کنفدراسیون فوتبال آسیا

تبریک کریسمس و سال نو میلادی کنفدراسیون فوتبال آسیابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پیامی سال جدید میلادی و کریسمس را به همه مردم جهان تبریک گفت.

AFC در پیام تبریک کریسمس خود اعلام کرد: فوتبال آسیا یکی دیگر از سال های پر بار را پشت سر گذاشت.موفقیت باورنکردنی بعضی تیم ها و درخشش بی نظیر بازیکنان ،حاصل رقابت های این قاره بود که جهانیان را جذب کرد.

در این سالی که گذشت در بین اعضای انجمن نیز پیشرفت های زیادی حاصل شد.دستاوردهایی که با اهداف AFC مطابقت داشت.

با وارد شدن به سال 2018 ،کنفدراسیون فوتبال آسیا تلاش خود را برای پیشرفت بیشتر در رقابت ها ادامه خواهد داد و به اعضای انجمن برای توسعه فوتبال در سراسر قاره آسیا کمک خواهد کرد.


انتهای پیام/


تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک کریسمس و سال نو میلادی کنفدراسیون فوتبال آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..