تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چلسی مقابل اورتون خیلی بدشانس بود

۶۵۱۶۷۱

۶۲  بازدید

مارکوس آلونسو، مدافع ایتالیایی چلسی معتقد است آنها در دیدار مقابل اورتون بدشانس بوده اند.

ورزش سه: مارکوس آلونسو، مدافع ایتالیایی چلسی معتقد است آنها در دیدار مقابل اورتون بدشانس بوده اند.

چلسی در دیدار ابتدای هفته خود علیرغم از دست دادن موقعیت های فراوان، با تساوی بدون گل برابر اورتون متوقف شد تا در هفته ای که یونایتد هم متوقف شد آنها فرصت خوبی را برای نزدیک شدن به رده دوم از دست بدهند.

چلسی مقابل اورتون خیلی بدشانس بود

مارکوس آلونسو گفت: "ما بسیار بدشانس بودیم که پس از کنترل تمام بازی و داشتن فرصت های زیاد به پیروزی نرسیدیم و چلسی ققط یک امتیاز گرفت که خیلی ناامید کننده بود.

می دانستیم بازی برابر اورتون دشوار است و هرچه زمان هم بگذرد سخت تر می شود زیرا آنها نزدیک تر به دروازه دفاع خواهند کرد و اگرچه عملکرد چلسی بد نبود، اما ما باید قاطع تر عمل می کردیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چلسی مقابل اورتون خیلی بدشانس بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..