تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنتی رکورد عجیب سرخیو راموس برابر بارسلونا

۶۵۱۶۶۵

۱۱۲۲  بازدید

سرخیو راموس، مدافع متعصب رئال مادرید طی این سالها شکست های دشواری را برابر بارسلونا تجربه کرده است.

ورزش سه: سرخیو راموس، مدافع متعصب رئال مادرید طی این سالها شکست های دشواری را برابر بارسلونا تجربه کرده است.

 کاپیتان 32 ساله کهکشانی ها نیز نتوانست مانع شکست سنگین رئال مادرید برابر بارسلونا شود و در نهایت بلوگرانا با 3 گل رقیب دیرینه را مغلوب کرده تا فاصله را به 14 امتیاز برساند.

آنتی رکورد عجیب سرخیو راموس برابر بارسلونا

اما نکته عجیب در کارنامه راموس، مشارکت در شکست های سنگین این تیم برابر بارسا در سالهای اخیر بوده است. راموس تنها بازیکنی است که در شکست های رئال مادرید در ال کلاسیکو با 1 گل، 2 گل، 3 گل، 4 گل، 5 گل و 6 گل حضور داشته تا از این حیث دارای رکورددار بسیاری بدی در مقابل رقیب دیرینه شود.

البته راموس طی این سالها نمایش های درخشانی نیز برابر بارسا داشته و به عنوان مثال فصل قبل با گل دیدنی خود در ثانیه های پایانی در نوکمپ، مانع شکست تیمش برابر بارسلونا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنتی رکورد عجیب سرخیو راموس برابر بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..