تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاریکاتور وعده‌های توخالی‌ برای‌کاهش آلودگی هوا

کاهش آلودگی هوا , وعده‌های توخالی دولت و مدیریت شهری اصلاح‌طلبان در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی در راستای کاهش آلودگی هوا پایان ندارد

کاریکاتور کاهش آلودگی هوا

کاریکاتور کاهش آلودگی هوا , تنها باد و باران توانست به داد هوای تهران برسد!!!
وعده‌های توخالی دولت و مدیریت شهری اصلاح‌طلبان در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی
در راستای کاهش آلودگی هوا پایان ندارد و علی رغم برگزاری جلسات بین مدیریت شهری
با دولت هنوز تصمیمی برای کاهش آلودگی اتخاذ نشده است.

راهکارهای کاهش آلودگی هوای تهران کاهش آلودگی هوا بحران جدی آلودگی هوا در تهران

چند سالی است با ازسرگیری واردات بنزین و راه اندازی پالایشگاه هایی که سوخت با استاندار بالا تولید می‌کنند، آلودگی هوا تا حدود زیادی مهار شده و دست کم در فصول گرم، کمتر نیازمند تعطیلی مدارس و اعمال شدیدتر طرح های ممنوعیت تردد هستیم؛ اما کافی است تا فصول سرد از راه برسند تا وارونگی جوی رخ داده و اوضاع دوباره همانی شود، که از دیرباز با آن دست به گریبان هستیم.

تسنیم

همچنین بخوانید :  کاریکاتورهای بازیگران هالیوود برای شما

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاریکاتور وعده‌های توخالی‌ برای‌کاهش آلودگی هوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..