تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانترین خانه آمریکایی به عنوان هدیه کریسمس!

گرانترین خانه آمریکایی , این قصر اعیانی به خاطر موقعیت جغرافیایی‌اش و قرار گرفتن آن بر فراز تپه‌ای بلند، به اقیانوس مشرف بوده و نمای کاملی از شهر را می توان از اتاق‌خواب‌های زیبای آن دید.

گرانترین خانه آمریکایی

گرانترین خانه آمریکایی , با شروع کریسمس مالکان آمریکایی از خانه‌ای اعیانی رونمایی و آن را به عنوان هدیه‌ای ویژه برای کریسمس معرفی کردند. تصاویری از خانه‌ای با امکانات ویژه و خاص در فضای مجازی با عنوان هدیه کریسمس منتشر شده که لقب گرانترین و لوکس‌ترین خانه آمریکا لقب گرفته است.
قیمت این خانه ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

این قصر اعیانی به خاطر موقعیت جغرافیایی‌اش و قرار گرفتن آن بر فراز تپه‌ای بلند، به اقیانوس مشرف بوده و نمای کاملی از شهر را می توان از اتاق‌خواب‌های زیبای آن دید.
این قصر دارای ۲۰ اتاق خواب است.

معماری ویژه آن به گونه‌ای است که تمام اطراف خانه را آب فرا گرفته و نمای زیبایی به آن داده است.
از جمله چشم اندازهای زیبای این خانه تزئینات درون آن است داخل این قصر مجسمه‌ یک دایناسور از جنس طلای ناب هر بیننده‌ای را مسحور می‌کند. آشپزخانه این قصر مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات است. دستگاه‌ تمام اتوماتیک قهوه ساز یکی از نمونه‌های بارز آن است.

همچنین بخوانید :  ۳۰ دانستنی عجیب وغریب (بخوانید)

مساحت این ۹۰۰۰ متر مربع می‌باشد. این قصر در دل خود خودروی لوکسی هم دارد که بسیار وسوسه انگیز است.
خودروی لامبورگینی با روکش طلا که بسیار چشم نواز است.

تصاویر گرانترین خانه آمریکایی

گرانترین خانه آمریکایی

گرانترین و لوکس‌ترین خانه آمریکا

گرانترین خانه آمریکایی گران ترین خانه آمریکایی گرانترین خانه آمریکایی لوکس ترین خانه آمریکایی گرانترین خانه آمریکایی گران ترین خانه برای هدیه کریسمس گرانترین خانه آمریکایی یک خانه برای هدیه کریسمس

گرانترین خانه آمریکایی

خانه اعیانی

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانترین خانه آمریکایی به عنوان هدیه کریسمس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..