تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک کریسمس به زبان فارسی در اینستاگرام نشنال جئوگرافیک +عکس

تبریک کریسمس نشنال جئوگرافیک به چند زبان زنده دنیا + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشنال جئوگرافیک در جایگاه یکی از بهترین سایت‌های منتشرکننده عکس‌های به روز در هر حوزه‌ای است. اعتبار این سایت به اندازه‌ای است که هر ساله رقابتی را به منظور انتخاب بهترین عکس  برگزار می‌کند. هنرمندان زیادی از اقصی نقاط جهان در این مسابقه شرکت می‌کنند.

حالا نشنال جئوگرافی با انتشار تصویری از زمستان، فرا رسیدن سال جدید میلادی را تبریک گفت و به چندین زبان زنده دنیا از کاربران خواست تا بی‌اعتنا به اینکه در کجای این دنیا زندگی می‌کنند از هر بهانه‌ای برای شاد بودن و آرامش زمین بهره ببرند.

تصویر این پست اینستاگرامی در ادامه ارائه شده است.

تبریک کریسمس نشنال جئوگرافیک به چند زبان زنده دنیا + عکس

 انتهای پیام/

پیام کریسمسی نشنال جئوگرافیک در اینستاگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک کریسمس به زبان فارسی در اینستاگرام نشنال جئوگرافیک +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..