تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت کلاژ از 9 پست برتر سال 2017 در اینستاگرام +دانلود اپلیکیشن

ساخت کلاژ از 9 پست برتر سال 2017 در اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر به تازگی به اینستاگرام سر زده باشید، به احتمال زیاد تصویری از 9 پست برتر سال 2017 میلادی بسیاری از کاربران را دیده اید. با مشاهده این تصاویر شاید دلتان بخواهد شما نیز تصاویر برتر صفحه شخصی خود در اینستاگرام را به اشتراک بگذارید.

برای ایجاد چنین کلاژهایی، اینستاگرام هیچ نقشی بر عهده ندارد، پس بیهوده در تنظیمات شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنبال بخشی برای ساخت این تصاویر نگردید.

به نوعی همه چیز زیر سر Top Nine است. Top Nine اپلیکیشنی است که توسط توسعه دهنده BetaLabs برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس توسعه یافته است و می توان به کمک آن کلاژی از 9 پست برتر اینستاگرام درست کرد. علاوه بر این کار، Top Nine قادر است تا اطلاعاتی از تعداد لایک‌ها و تعداد پست‌های سال 2017 نیز به کاربران بدهد. شما می توانید این اپلیکیشن را از فروشگاه های اپ گوگل و اپل به رایگان دانلود نمایید.

در ادامه نمونه ای از این پست ها را مشاهده می کنید:

ساخت کلاژ از 9 پست برتر سال 2017 در اینستاگرام 

کاربران اندروید برای دانلود این اپلیکیشن بر روی تصویر زیر کلیک نمایید:

ساخت کلاژ از 9 پست برتر سال 2017 در اینستاگرام

انتهای پیام/

چگونه 9 تصویر برتر سال 2017 را در اینستاگرام تهیه کنیم؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت کلاژ از 9 پست برتر سال 2017 در اینستاگرام +دانلود اپلیکیشن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..