تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوج سرقت از منازل شیراز در ساعت ۱۷ تا ۲۱ است

سرپرست پلیس آگاهی استان فارس از افزایش ۵۰ درصدی دستگیری متهمان سرقت از منازل خبر داد و گفت: بیشتر متهمان مربوط به شیراز هستند و اوج فعالیت و سرقت از منازل در ساعات ۱۷ تا ۲۱ شب صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ محسن سروقد از تشکیل دایره مبارزه با سرقت منازل در پلیس آگاهی استان فارس خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته دستگیری سارقان منزل در استان فارس 50 درصد افزایش داشته است.
وی اظهارداشت: آمارها نشان می‌دهد اغلب سارقان برای سرقت منازلی را انتخاب می‌کنند که خانواده‌ها در هنگام خروج نکات امنیتی را رعایت نکردند.
او به دستگیری متهمان پرونده بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: در چند روز گذشته 3 کلاهبردار با هویت مشخص با مهر جعلی داروهای کمیاب را از داروخانه دریافت و به قیمت گران در بازار به فروش می‌رساندند که پس از اینکه کارشناسان بیمه سلامت به نسخه‌ها مشکوک می‌شوند این افراد دستگیر شدند.
وی ادامه داد: پس از بازجویی‌های اولیه مطلع شدیم این افراد از تعداد 66 دفترچه، مبلغ 660 میلیون تومان کلاهبرداری کردند.
سروقد با بیان اینکه شهروندان باید نسبت به شگردهای کلاهبرداران دقت بیشتری داشته باشند اظهارداشت: مدتی است کلاهبرداران افرادی را که از طریق سایت‌های دیوار و شیپور تصاویر اموال و کالا‌های خود را برای فروش آگهی می‌کنند، شناسایی و سپس با تماس یا ارسال پیامک از طریق این سایت‌ها از فروشندگان سوء استفاده می‌کنند.
وی افزود: این افراد شیاد خود را خریدار اجناس معرفی کرده و در نهایت پس از انجام مانور‌های متقلبانه و جلب اعتماد فروشندگان به روش‌های ماهرانه‌ای اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوج سرقت از منازل شیراز در ساعت ۱۷ تا ۲۱ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..