تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آگهی عجیب عمل زیبایی زنان در دیوار شیراز

مدتی است سایت دیوار شیراز آگهی را به صورت مداوم منتشر می کند که در آن آگهی دهنده از بانوان شیرازی درخواست می کند برای انجام عمل جراحی زیبایی اندام تناسلی خود به او مراجعه نمایند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، مدتی است سایت دیوار شیراز آگهی را به صورت مداوم منتشر می کند که در آن آگهی دهنده از بانوان شیرازی درخواست می کند برای انجام عمل جراحی زیبایی اندام تناسلی خود به او مراجعه نمایند.
در این آگهی آمده که عمل جراحی توسط جراح مجرب صورت می گیرد اما جالب است که هیچ آدرس و نشانی از مطب این جراح مجرب در آگهی دیده نمی شود و فقط یک شماره تلفن همراه درج گردیده و از بانوان متقاضی خواسته شده به شماره مربوطه پیامک بدهند.
به نظر می‌رسد لازم است دانشگاه علوم پزشکی شیراز به جهت جلوگیری از بروز مشکلات بعدی، بررسی های لازم را در خصوص به عمل آورد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آگهی عجیب عمل زیبایی زنان در دیوار شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..