تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام هولناک با زنان و دختران در باغ های کرج

اقدام هولناک با زنان و دختران در باغ های کرج اقدام هولناک با زنان و دختران در باغ های کرج 

مردی که قاتل زنجیره اي است ودر کرج دست به کشتن چندین زن نموده است اکنون باید در مقابل قانون مجازات شود. عامل قتل‌ هاي سریالی 3 زن و دو مرد با گذشت 22 سال از اولین جنایتش, سرانجام به دار مجازات آویزان شد.این جنایتکار درسال‌هاي 74 تا 76, یک زن و دو دختر جوان و دو مرد رابا انگیزه‌هاي متمایز به قتل رسانده بودو چندین سرقت مسلحانه نیز درپرونده سیاهش داشت.

شهریور سال 74, گزارش کشف پيکر مادر و دختری به مأموران کلانتری فرجام ،شرق تهران اعلام شد. پس از حضور قاضی کشیک قتل و تیم پژوهش در محل جنایت, تحقیقات تخصصی در این باره شروع شد. بررسی‌ ها نشان می‌داد قربانی‌ها, مادر و دختری به اسم‌هاي “زهرا” و “آزاده” بودند که آثار کبودی دور گردنشان نشان می‌داد

با روسری خفه شده‌اند. از آنجا که آثاری از درگیری و به هم ریختگی در منزل وجود نداشت و درهای ورودی نیز سالم بود, کارآگاهان خاطرجمعی یافتند عامل قتل‌ها آشنا بوده است. به این ترتیب مرد منزل و چند نفرازبستگان‌شان تحت پژوهش قرار گرفتند اما سرنخی به دست نیامد.

قتل یک زن در باغ
حدود 7 ماه پس از قتل مادرودختر ودر حالیکه تجسس‌هاي جنایی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل مادر و دختر ادامه داشت, در فروردین سال 75 پيکر دخترجوانی به اسم “سحر” در یکی از باغ‌هاي اطراف کرج پیدا شد. کارآگاهان دربررسی‌هاي تخصصی دریافتند این زن پس از انتقال به باغی در اطراف کرج خفه شده است.

ازسوی دیگر مأموران با دقت به شباهت هاى موجود در نحوه قتل و جنسیت قربانی احتمال دادند ارتباطی بین این پرونده و کشته شدن مادر و دختر تهرانی وجود داشته باشد. بنابر این تحقیقات با این فرضیه قوی ادامه یافت.

جنایت در آب انبار
اردیبهشت 76 زن جوانی در ارتباط با پلیس از قتل همسرش “محمد حسین” در آب انبار منزل‌شان خبرداد. در بررسی‌هاي صورت گرفته از سمت کارآگاهان مشخص شد که قربانی با شلیک گلوله ازپادرآمده است. از آنجا که پول‌هاي مرد جوان نیز به سرقت رفته بود, جنایت با انگیزه سرقت قوت گرفت. اما هیچ رد و سرنخی از عامل یا عاملان این قتل به دست نیامد.

سرنخ طلایی
تیر سال 1376 مرد جوانی به اسم “محمد” در محله پامنار با شلیک گلوله به قتل رسید. تحقیقات مقدماتی نشان داد مقتول به‌علت متلک پرانی به دخترجوانی با عامل جنایت درگیر و کشته شده است.کارآگاهان در بررسی‌هاي می داني و پژوهش از شاهدان جنایت, دریافتند قاتل فردی به اسم “غدیر” است که از دوستان یکی از اهالی محل است. به این ترتیب کارآگاهان با دستگیری 5 نفر از دوستان “غدیر”, پیروز شدند رد وی را پشت میله‌هاي زندان به دست آورند

و دربررسی پرونده‌اش مشخص شد او به خاطر سرقت به زندان افتاده بود. بدین‌ترتیب متهم 30 ساله از زندان به اداره آگاهی انتقال یافت.غدیر درنخستین بازجویی‌ها به قتل “محمد” اعتراف کرد و گفت: من و “محمد” نقشه کشیده بودیم با دختری دوست شویم و پس از سرقت اموالش وی را بکشیم. اما محمد در میان راه با قتل مخالفت کرد و چون احتمال مى دادم مرا لو بدهد, وی را کشتم.

ازطرف دیگر زمانی که کارآگاهان با تناقض‌گویی‌هاي متهم روبرو شدند, به سرنخ‌هایي رسیدند که آن ها رابه حل معمای سه پرونده جنایی دیگر رساند.

اعترافات سیاه به 5 جنایت
“غدیر” اگرچه در تحقیقات ابتدایی تنها به یک قتل اعتراف کرده بود, اما در ادامه بررسی‌ها و پس از روبرو شدن با شواهد ومستندات پلیسی سرانجام به چهار قتل دیگر هم اعتراف کرد. او در تشریح جنایت‌هایش گفت: سال 1374 با زنى به اسم “زهرا” دوست شدم,. اما پس از مدتى با او اختلاف پیدا کردم

و شهریور همان سال زهرا را کشتم. چون دخترش, “آزاده” در جریان دوستى من و مادرش بودو احتمال مى‌دادم او پس از افشای قتل مادرش مرا به‌عنوان قاتل معرفى کند, وی را هم خفه کرده و متواری شدم,.قاتل سریالی درمورد سومین جنایتش نیز گفت: چند ماه پس از قتل انها با دختر جوانى به اسم “سحر” آشنا شدم,.

فروردین سال 1375 وی را همراه یکى از دوستانم به اسم “محرمعلى” به یکى از باغ‌هاى اطراف کرج بردیم و پس از تجاوز, وی را خفه کردم. تا یکسال پس از قتل “سحر” مرتکب جنایتی نشدم اما در فروردین سال ۷۶ مردى به اسم “محمدحسین” را هنگام سرقت, در آب انبار منزل‌اش با شلیک گلوله‌اي کشتم. تیرماه 76 هم دوستم “محمد” را کشتم.

افشای سرقت‌هاي مسلحانه
اما این تنها بخشی از جرایم سیاه “غدیر” بود. چراکه او در ادامه به چند سرقت مسلحانه با همدستی سه نفر از دوستانش اعتراف کرد. بدین‌ترتیب مأموران سه هم دست او به اسم‌هاي “محرمعلى”, “هادى” و “على” را نیزدستگیر کردند. هر سه متهم در بازجویی‌ها به همدستی با “غدیر” اعتراف کردند.

قاتل سریالی بالای دار
عامل قتل‌هاي سریالی سرانجام پس از تکمیل تحقیقات پای میز محاکمه رفت و از سمت قاضی دادسرای جنایی تهران به اتهام قتل سه زن و دو مرد به 5 بار قصاص محکوم شد. همینطور به‌خاطر سرقت هاى مسلحانه و جعل اسناد با حکم هشت سال حبس و تحمل 74 ضربه شلاق رو به‌ رو شد.

اما قضات دیوان‌عالى کشور پس ازسه بار رسیدگى به پرونده, سرانجام حکم را پس ازرفع نقایص موجود تایید کردند. قاضى پرونده همینطور همدستان “غدیر” و متهم ردیف اول پرونده رابه اتهام معاونت در قتل, سرقت مسلحانه و جعل اسناد به حبس محکوم کردند.محمد شهریاری؛ سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت سرانجام عامل 5 جنایت در زندان رجایی شهرکرج به دار مجازات آویزان شد و پرونده او برای همیشه بسته شد.

مطالب مرتبط :

تجاوز مرد مشهدی به دختر ناتنی 13 ساله اش

مردی که به 100 دختر نوجوان دانش آموز تجاوز کرد

تجاوز جنسی شوم به دختر خاله برهنه روی تختخواب

تجاوز همزمان دو مرد هوس باز به فاطمه 20 ساله

تجاوز مرد 73 ساله به دو دختر نوجوان و باکره

خودکشی آنلاین این دختر به خاطر تجاوز جنسی

تجاوز مرد به دختر 21 ساله در داخل تاکسی در آبادان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام هولناک با زنان و دختران در باغ های کرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..