تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش امیرعبداللهیان به اظهارات سخیف وزیر امور خارجه بحرین

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین امیرعبداللهیان مدیر کل فعلی امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی، در واکنش به توییت سخیف و گستاخانه وزیر امور خارجه بحرین درباره سرزمین و حکومت ایران اظهار داشت:

حرف‌های سخیف وزیر خارجه بحرین در مورد کشور تمدنی، تاریخی و ادیانی جمهوری اسلامی ایران فراتر از وسعت جغرافیایی این جزیره کوچک جدا شده از ایران است و ارزش پاسخ دادن ندارد.  

واکنش امیرعبداللهیان به اظهارات سخیفانه وزیر امور خارجه بحرین +عکس

خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین اخیرا در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر با تکرار ادعاهای ضد ایرانی گفته بود: «در حالیکه در حال مبارزه با خطر فعلی و آشکار جمهوری اسلامی فاشیست هستیم، نباید به خاطر مسائل جانبی با آمریکا وارد جدال شویم».

در ادامه تصویری از توییت امیر عبداللهیان را مشاهده می کنید:

واکنش امیرعبداللهیان به اظهارات سخیف وزیر امور خارجه بحرین

انتهای پیام/

امیرعبداللهیان؛ حرف های سخیف وزیر خارجه بحرین ارزش پاسخ ندارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش امیرعبداللهیان به اظهارات سخیف وزیر امور خارجه بحرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..