تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرور کاذب، پاشنه آشیل پرسپولیس

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزی که پرسپولیسی ها امیدوار بودند در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر فوتبال بتوانند فولاد را در اهواز شکست بدهند، روند بازی آن طور نبود که برانکو از شاگردانش انتظار داشت. 

شاگردان برانکو نیم فصل قبل با سه گل تیم فولاد خوزستان را شکست دادند و در بازی برگشت با گلی که دقیقه 13 گادوین منشا به ثمر رساند همگان انتظار یک پیروزی پرگل از سرخپوشان پایتخت داشتند اما گویا قرار نبود که پرسپولیس با سه امتیاز به تهران برگردد. 

حتی فولادی ها هم مستحق پیروزی در این بازی نبودند. بازی در نیمه اول هیجان بیشتری داشت و بازیکنان دو تیم تماشاگر پسندتر بازی می کردند اما هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک تر می شدیم از کیفیت بازی کاسته می شد. گویا پرسپولیس چشم به حفظ یک گل خود داشت و فولاد هم به موقعیت ها و ضد حمله های احتمالی خود می اندیشید. بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و بازیکنان میانی هر دو تیم تعیین کننده نتیجه بازی بودند. 

از دو تیمی که صدرنشین و رتبه سوم جدول رده بندی را در اختیار دارند توقع بازی دیدنی تر را داشتیم اما مثل اینکه قرار بود این بازی مساوی شود. 

به هر حال گل دقایق پایانی تیم فولاد، آب سردی بر پیکره نیمه جان ارتش سرخ بود و شاگردان برانکو برای چندمین هفته است که با غرور بازی را اداره می کنند و به همین علت چند امتیاز را از دست دادند. 

گل دقیقه پایانی بازی ناشی از اشتباه صد در صدی گلر ملی پوش پرسپولیس بود. بیرانوند توانست طلسم گل نخوردن ادوار لیگ برتر را به نام خود ثبت کند اما بر اثر یک اشتباه وحشتناک تمام زحمات هم بازی های خود را هدر داد و بازی را به تساوی کشاند. 

پرسپولیس غیر از گلی که زد، موقعیت خطرناک بر روی دروازه فولاد ایجاد نکرد. در آن طرف،  فولادی ها هم گمان نمی کردند که بتوانند به گل برسند اما اشتباه بیرانوند، آنها را به گل رساند تا در اولین بازی دور برگشت، دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

از دست دادن دو امتیاز در این بازی ممکن است در روزهای پایانی برای برانکو دردسر ساز شود، هر چند که پارس جنوبی جم تیم تعقیب کننده آنها شکست خورد و پرسپولیس فاصله اش را با این تیم جنوبی به 8 رساند اما با این روندی که شاگردان برانکو در پیش گرفتند و با غرور، بازی می کنند 8 امتیاز حاشیه امنیت خوبی نیست.

پرسپولیسی ها باید با هوش تر از این عمل کنند و همین فاصله امتیازی را حفظ کنند چرا که در روزهای پایانی، بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم اضافه می شود و فاصله کم بازی ها باعث کاهش کیفیت فنی این تیم می شود و ممکن است نتایجی دور از انتظار هواداران رقم بخورد.

برانکو قبل از هر چیز باید غرور تیمش را از بین ببرد، غروری که هفته هاست این تیم را اسیر کرده  که نمونه آن حذف از جام حذفی  و از دست دادن پیروزی در دقایق پایانی در اهواز است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که بازی های پیش رو چه رهاوردی برای ارتش سرخ دارد.

انتهای پیام/   

علت تساوی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرور کاذب، پاشنه آشیل پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..