تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات فنی و قیمت پیکاپ غولی به نام نیسان تیتان مدل ۲۰۱۸

مشخصات فنی و قیمت پیکاپ غولی به نام نیسان تیتان مدل ۲۰۱۸


به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،مهم‌ترین موضوع درباره تایتان 2018 اضافه شدن پکیج میدنایت ادیشن به این خودرو است که شامل جلوپنجره و عناصر تیره، چراغ‌ها و همه‌چیز مشکی می‌باشد. همچنین رینگ‌های 20 اینچی به همراه سپرها و نشان‌های این نسخه نیز رنگی تیره دارند. این پکیج برای مدل‌های گوناگون تایتان و تایتان XD در دسترس بوده و بهای 1250 دلاری دارد.

تایتان های نیم تنی در پیکربندی‌های تک کابین، کینگ کب و کرو کب و همچنین مدل‌های تک و دو دیفرانسیل در دسترس هستند.

نیسان تایتان 2018 نیم تن دارای تجهیزات کاربردی چون کنترلر ترمز تریلر یکپارچه، حالت کشش با کنترل سرعت حرکت در سرپایینی و سیستم بررسی چراغ تریلر می‌باشد.

اما بزرگ‌ترین پیکاپ نیسان یعنی تایتان XD با پیشرانه‌های 8 سیلندر 5 لیتری توربو دیزلی کامینز و همچنین نسخه 8 سیلندر 5.6 لیتری بنزینی و البته بصورت تک یا دو دیفرانسیل و 5 تریم گوناگون قابل انتخاب است.

شایان ذکر است بهای نیسان تایتان 2018 از 31075 و بهای تایتان XD از 40015 دلار آغاز می‌شود.

5454




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات فنی و قیمت پیکاپ غولی به نام نیسان تیتان مدل ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..