تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از پستو چه استفاده هایی میتوان کرد؟

۶۵۰۸۹۹

۱۸۹  بازدید

پستو یکی از عطر و طعم دهنده‌های مشهور پاستا‌ها و سایر غذاهای ایتالیایی است. اما بیشتر ما نمی‌دانیم که چه استفاده‌های دیگری از این ماده خوش طعم می‌توانیم داشته باشیم.‌

برترین‌ها - ترجمه از الهام مظفری: پستو یکی از عطر و طعم دهنده‌های مشهور پاستا‌ها و سایر غذاهای ایتالیایی است. اما بیشتر ما نمی‌دانیم که چه استفاده‌های دیگری از این ماده خوش طعم می‌توانیم داشته باشیم.‌ می‌توانید آن را به یک کاسه پاستا یا تخم مرغ همزده پخته اضافه کنید یا حتی با پاپ کورن بخورید و از طعم متفاوت آن لذت ببرید.

چطور از پستو استفاده کنیم؟ 
پستو در صبحانه ۱ - یک قاشق پستو را روی تخم مرغ نیمروی هم زده بریزید. به جای نمک و فلفل، با یک قاشق پستو و پنیر به تخم مرغ خود طعم منحصر به فردی بدهید. اگر پستوی شما غلیظ است و نمی‌توانید هم بزنید یک قاشق روغن زیتون یا آب به آن اضافه کنید تا رقیق شود. برای اینکه خوشمزه‌تر شود، وقتی تخم مرغتان هنوز داغ است پستو را به آن اضافه کنید.

۲ - پستو را با املت ترکیب کنید.‌ می‌توانید یک قاشق پستو را به تخم مرغ‌های خام قبل از هم زدن اضافه کنید. هم بزنید تا وقتی که پستو کاملا با مواد املتتان ترکیب شود و سپس مثل همیشه آن را بپزید.‌ می‌توانید مقدار کمی از پستو را قبل از سرو روی املت خود بریزید.

۳ - پستو را روی نان تست صبحتان بمالید. پستو می‌تواند جایگزین خوشمزه و سالم تری برای کره و مربا روی نان تست باشد.‌ می‌توانید این کار را با نان‌های صبحانه دیگر هم انجام دهید و جای پنیر خامه‌ای را با پستو عوض کنید.

چطور از پستو استفاده کنیم؟
پستو در ناهار و شام ۱ - پستو را به پاستای پخته تازه بیفزایید. پاستا را پخته و آن را کاملا آبکشی نمایید. اجازه ندهید پاستا سرد شود، آن را سریع داخل یک کاسه تمیز بریزید و یک چهارم پیمانه پستو را داخل آن ریخته و کاملا مخلوط کنید. وقتی پاستا‌ها به رنگ سبز درآمدند و با پستو پوشیده شدند فورا آن را میل کنید.

۲ - پستو را با یک کاسه سوپ ترکیب کنید. سوپ گوجه، سوپ سیب زمینی و بسیاری از سوپ‌های گیاهی دیگر با پستو طعم بهتری پیدا می‌کنند. یک قاشق پستو را با یک کاسه سوپ ترکیب کنید یا پستو را روی سوپتان بریزید. حتی می‌توانید هنگام پخت پستو را به مواد سوپتان اضافه کنید تا سوپ کاملا عطر و طعم پستو را بگیرد.

۳ - پستوی رقیق را روی مرغ پخته یا استیک به عنوان سس بریزید. یکی دو قاشق آب به پستو اضافه کنید تا رقیق شود. مرغ و استیکتان را به هر شکلی که دوست دارید برش دهید و در بشقاب بگذارید. سپس قبل از سرو پستو را روی آن بریزید. سس پستو طعم متفاوتی به گوشت شما می‌دهد. برای تزئین هم می‌توانید از پستو استفاده کنید.

چطور از پستو استفاده کنیم؟ 
۴ - استفاده از پستو به عنوان چاشنی و تزئین گیاهی. پستو با همه نوع سبزیجات از سیب زمینی تا کلم بروکلی به خوبی ترکیب می‌شود. به عنوان جایگزینی برای کره یک قاشق پستو را روی سبزیجات بخارپز یا کبابی خود قرار دهید. پستو هم به سبزیجاتتان طعم می‌دهد و هم سالم‌تر است.

۵ - استفاده از پستو در ساندویچ. پستو حتی ساده‌ترین ساندویچ‌ها را خوشمزه می‌کند. می‌توانید پستو را مستقیما رون نان ساندویچ خود بمالید یا آن را با سس مایونز ترکیب کنید و بعد مواد دلخواه خود مثل گوشت یا مرغ را به آن اضافه کنید.

۶ - استفاده از پستو به جای سس گوجه در پیتزا. پستو به طور طبیعی طعم زیادی دارد بنابراین با دو قاشق شروع کنید و اگر نیاز بود باز هم اضافه کنید. آن را روی خمیر خام پیتزا پخش کنید و سپس سایر مواد پیتزا را روی آن قرار دهید. پنیر پارمسان و مرغ یا گوجه ورقه شده همراه با پستو در پیتزا طعم فوق العاده‌ای خواهند داشت. پیتزایتان را پخته و قبل از اینکه برش دهید و سرو کنید، اجازه دهید سرد شود.

چطور از پستو استفاده کنیم؟ 
استفاده از پستو به عنوان پیش غذا و میان وعده ۱ - پستو را قبل از پخت با خمیر نان ترکیب کنید. اگر شما هم جزء کسانی هستید که ترجیح می‌دهید نانتان را خودتان بپزید، نیم پیمانه یا ۱۲۰ میلی لیتر پستو را با خمیر نان خانگی خود ترکیب کنید تا طعم شگفت انگیزی به آن بدهید. به سادگی پستو را همراه با مواد خشک به خمیر نانتان اضافه کنید و سپس اجازه دهید خمیر بماند تا ور بیاید. نان پستو را می‌توانید همراه پاستا و شام‌های ساده میل کنید.

۲ - یک قاشق پاستا را روی پاپ کورن بدون کره خود بریزید. پستو نه تنها طعم بیشتری به پاپ کورنتان می‌دهد، چربی سالم تری هم به آن اضافه می‌کند. یک چهارم پیمانه پستو برای یک کاسه پاپ کورن کافیست می‌توانید، پنیر پارمسان هم به آن اضافه کنید. پاپ کورن‌ها را تکان دهید تا با پستو ترکیب شوند و تازه میل کنید.

چطور از پستو استفاده کنیم؟ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از پستو چه استفاده هایی میتوان کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..