تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی قدیمی از لیلا حاتمی در کنار بازیگر محبوب سینما

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  لیلا حاتمی در صفحه اینستاگرامش عکسی بسیار قدیمی از خود را در کنار جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون  منتشر کرد که دیدنش خالی از لطف نیست.این تصویری که منتشر شده به پشت صحنه سریال "هزار دستان" به کارگردانی مرحوم علی حاتمی مربوط است.

گفتنی است؛ سریال هزار دستان کاری از علی حاتمی بود که در سال ۱۳۵۸ به صورت مجموعه تلویزیونی برای تلویزیون ایران ساخته شد و پروژه هزار دستان بعد از ۸ سال تمام شد.

این سریال به داستان زندگی رضا خوشنویس، که شخصیتی تخیلی مبتنی بر شخصیتی تاریخی به‌نام کریم دواتگر است، و نظریه توطئه‌ای مبنی بر دست داشتن شخصیتی به نام خان مظفر در وقایع پشت پردهٔ سیاسی و اجتماعی ایران در دوران قاجار و پهلوی می‌پردازد.

لیلا حاتمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"همراه استاد"

 عکسی قدیمی از لیلا حاتمی در کنار بازیگر محبوب سینما

انتهای پیام/

تصویری دیدنی از کودکی لیلا حاتمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی قدیمی از لیلا حاتمی در کنار بازیگر محبوب سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..