تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان: تصمیم ترامپ در مورد قدس یکجانبه بود

۶۵۱۰۸۶

۱۴۶  بازدید

رئیس جمهوری ترکیه که به سودان سفر کرده است، در کنفرانس خبری مشترک با همتای سودانی خود گفت که تصمیم آمریکا در مورد قدس اشتباه بود و نباید این تصمیم اتخاذ می‌شد.

خبرگزاری فارس: رئیس جمهوری ترکیه که به سودان سفر کرده است، تصمیم آمریکا در مورد قدس را اقدامی اشتباه خواند که نمی‌بایست اتفاق می‌افتاد.

«رجب طیب اردوغان» شامگاه یکشنبه در کنفرانس خبری مشترک با »عمر البشیر» همتای سودانی خود گفت که تصمیم دونالد ترامپ، در مورد قدس اقدامی یکجانبه و بدون مشورت با مسلمانان و مسیحی‌ها صورت گرفت و نباید چنین تصمیم گرفته می‌شود.

وی همچنین از موضع خارطوم در مورد کودتای 25 ژوئن ترکیه کرد و گفت که البشیر از اولین کسانی بود که در این ارتباط با وی تماس گرفته و آن را محکوم کرده است.

رئیس جمهوری ترکیه گفت که کشور در برابر آنچه مردم فلسطین، مسلمانان روهینگیا، سومالی و سوریه در معرض آن قرار گرفته‌اند، سکوت نخواهد کرد.

رئیس جمهوری سودان نیز به نوبه خود ابراز امیدواری کرد که روزی برسد که کشورهای اسلامی بتوانند با اتحاد در برابر ظلم و دشمنی‌ها علیه خود مقابله کند.

رئیس جمهوری ترکیه بعد از این نشست خبری در پارلمان سودان در براب نمایندگان این کشور به سخنرانی پرداخت و گفت که ترامپ باید در مورد تصمیم اشتباهی که گرفته خوب فکر کرده و آن را لغو کند؛ چرا که 128 کشور در برابر او ایستاد و تنها 8 کشور در کنار وی ایستاند.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد پنجشنبه گذشته در نشست اضطراری با محوریت قدس و تصمیم آمریکا در مور آن تشکیل جلسه داد و با اکثریت قریب به اتفاق آراء تصمیم آمریکادر مورد به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهونیستی محکوم کرد.

در حال تکمیل ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان: تصمیم ترامپ در مورد قدس یکجانبه بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..