تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی راه یافتگان به مرحله دوم جشنواره تجسمی فجر اعلام شد

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از ستاد خبری دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، اسامی راه یافتگان به مرحله دوم انتخاب آثار نمایشگاه جشنواره دهم تجسمی، از طریق پنل شخصی هنرمندان در سایت رسمی این جشنواره به نشانی   www.ivafestival.ir  اعلام شد.

بنابر این گزارش، اعضای شورای هنری این دوره جشنواره پس از 8 روز ارزیابی آثار و بررسی اطلاعات ثبتی هنرمندان شامل اطلاعات شخصی، رزومه، نمونه آثار قبلی، تصاویر بخش مسابقه، استیتمنت ها و ... از میان 10650 اثر 159 اثر را برای ورود به مرحله دوم انتخاب برگزیدند.

همچنین، علاقمندان می توانند برای دریافت جزئیات انتخاب آثار، به سایت جشنواره مراجعه کنند.

بر همین اساس،  مرحله دوم انتخاب جهت  بررسی اصل آثار   16 الی 18 دی ماه برگزار و طبق فراخوان 18 دی ماه اسامی راه یافتگان نهایی به فراخوان دهمین جشنواره بین المللی اعلام می گردد.

لازم به ذکر است، هنرمندانی که نسبت به بخش اولیه انتخاب آثار اعتراض دارند در صورت تمایل می توانند درخواست بازبینی آثار خود را به صورت کتبی تا 6 دی ماه سال جاری به صورت حضوری یا از طریق شماره 66576131 به دبیرخانه دائمی ارسال نمایند.

گفتنی است، دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر 3 بهمن الی 4 اسفند در تهران برگزار می شود.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی راه یافتگان به مرحله دوم جشنواره تجسمی فجر اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..