تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولين نشست كميته كاري ايران در كنفدراسيون صنايع نفت و پتروشيمي چين برگزار شد

رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در چين از اولين نشست كميته كاري ايران در كنفدراسيون جهاني شدن صنايع نفت و پتروشيمي چين خبر داد و گفت: اين كنفدراسيون با حضور شركتهاي بزرگ نفتي و پتروشيمي و بانك و بيمه در پكن برگزار شد.

به گزارش شمانیوز:  سيدرضا سيدآقازاده رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در چين اظهار كرد: كميته كاري ايران در كنفدراسيون صنايع نفت و پتروشيمي چين با هماهنگي فدراسيون صنعت نفت و پتروشيمي اين كشور (CPCIF) تشكيل شده كه  هدف ايران از حضور در اين كميته، تعامل و مشاركت با شركت هاي چيني بوده است.

وي با اشاره به اين كه چين به عنوان دومين اقتصاد بزرگ جهان داراي بيشترين سهم در تجارت جهاني است اذعان كرد: اين كشور  سعي دارد سطح دانش و مديريت شركتها را به سطح بين المللي توسعه داده و بين اين واحدهاي اقتصادي هم افزايي ايجاد كند.

طبق اين گزارش، رايزن بازرگاني ايران در پكن كه به اين نشست دعوت شده بود در ارتباط با جاذبه هاي سرمايه گذاري در صنعت پتروشيمي ايران و طرح هاي توسعه مكران سخنراني كرد .

 منبع: روابط عمومی سازمان توسعه تجارت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولين نشست كميته كاري ايران در كنفدراسيون صنايع نفت و پتروشيمي چين برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..