تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نیم رخ» به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود

«نیم رخ» به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ «نیم رخ» ویژه برنامه‌ای است که برای مخاطب نوجوان تهیه و تولید شده و قرار است، از امروز روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما برود.

این برنامه با ساختاری نمایشی در دو گروه دختران و پسران تولید می‌شود و موضوعاتی از جمله نحوه برخورد و استفاده از فن آوری‌های جدید را موضوع محوری خود قرار داده است.

ضمن آنکه با توجه به تخصصی بودن شبکه قرآن و معارف سیما، رویکرد قرآنی برنامه «نیم رخ» از مختصات اصلی این برنامه است و به مسائل روز نوجوانان در قالبی نو پرداخته می شود.

لیلی عاج و طناز مظفری نویسندگی «نیم رخ» را بر عهده دارند و تهیه کننده و کارگردان آن محمدمهیار کلهر است.

اجرای بخش پسران را محمدشادانی، بهراد رحمانی، علی رضا مظفری، مهدی عطاران و مهران ضیغمی عهده دار هستند و بخش دختران را نیز حنانه احدی، حدیث مدنی، ارمینا مرادی، طناز دهقان و عرفانه سرای سرور اجرا می کنند.

«نیم رخ» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما است که روزهای فرد از ساعت ۱۶ به مدت ۴۵ دقیقه از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نیم رخ» به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..