تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نسترن های وحشی» به جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد

«نسترن های وحشی» به جشنواره فیلم فجر تحویل داده شدرهبر قنبری تهیه کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «نسترن های وحشی» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قرار بود که این اثر را اکران کنیم اما به دلیل حجم گسترده ای از فیلم ها و نبود زمان مناسب از اکران  منصرف شدیم.

وی افزود: پس از منصرف شدن از اکران و از آنجایی که این فیلم آماده نمایش بود، نسخه نهایی آن را به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارسال کردیم و منتظر جواب هستیم.

 گفتنی است؛ رهبر قنبری تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان فیلم  «نسترن های وحشی» است و بازیگران آن شامل داوود رضایی، نگین غفاری و جمعی از بازیگران حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای استان گیلان هستند.

در خلاصه داستان «نسترن‌های وحشی» آمده است: معلمی در مدرسه‌ای کوهستانی همه هستی خود را به کار می‌گیرد تا حد نصاب مدرسه خود را حفظ کند و به همین دلیل مسیرهای مختلف کوهستان را برای یافتن 20 دانش‌آموز غایب کلاسش در پیش می‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نسترن های وحشی» به جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..