تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوپه سریع‌السیر رنو آلپاین اسپورت و جوان

رنو آلپاین , آنگونه که برخی سایت‌های خبری گزارش داده‌اند آلپاین A110 در ابتدا به ۱۲ کشور اروپایی وارد خواهد شد که شامل اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئیس و بریتانیا می‌باشد. این خودرو نهایتاً در سال ۲۰۱۸ وارد سایر بازارها از جمله ژاپن نیز خواهد شد.

اسپورت و جوان مثل رنو آلپاین

رنو آلپاین , رنو مدت‌هاست تلاش می‌کند در رده محصولات اسپورت وارد شده ازین رو هر از گاه،
با ارائه خودروهای کانسپت کوپه مثل تریزور یا ورود به مسابقات اتومبیلرانی فرمول۱ بخشی از دلبستگی خود
به بخش حساس و پرحاشیه تولید خودروی اسپورت را برملا می‌کند. این خودروساز فرانسوی اخیرا
اما خودروی آلپاین ای۱۱۰ را رونمایی کرده که محصولی جذاب، مدرن و کوچک با رگه‌های غنی اسپورتی بوده
به طوری که کوپه جدید رنو با داشتن فرم بدنه‌ رترو که شبیه به مدل ۱۹۷۴ آلپاین ۱۱۰ است،
می‌تواند به خوبی با رقبای خود در بخش‌های مختلف فنی و ظاهری جدال کند.

خودروی فرانسوی رنو آلپاین رنو آلپاین خودوری فرانسوی آلپاین ای۱۱۰ اسپرت و جوان

آلپاین ای ۱۱۰ جدید که اخیرا با حضور رییس‌جمهور فرانسه و مدیر عامل رنو در کارخانه قدیمی رنو در فرانسه روی خط تولید رفته قرار است سالانه ۶۰۰۰ هزار دستگاه از روی مدل ۱۱۰ مونتاژ کند و رنونیسان برای تحقق بخشیدن به این مهم، ۳۵ میلیون یورو جهت تجهیز کارخانه هزینه کرده‌اند. آنگونه که برخی سایت‌های خبری گزارش داده‌اند آلپاین A110 در ابتدا به ۱۲ کشور اروپایی وارد خواهد شد که شامل اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئیس و بریتانیا می‌باشد. این خودرو نهایتاً در سال ۲۰۱۸ وارد سایر بازارها از جمله ژاپن نیز خواهد شد.

همچنین بخوانید :  خودروی تمام الکتریکی پورشه ۲۰۲۰ بسیار شگفت انگیز +تصاویر

تنها گزینه پیشنهادی رنو برای نصب روی آلپاین جدید یک پیشرانه ۴ سیلندر توربو و ۱۸۰۰سی‌سی است که در مرکز خودرو جاسازی شده که با هاچ‌بک داغ رنو مگان آر.اس همسان بوده و با قدرت ۲۵۲ اسب بخاری و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خوبی معادل ۴٫۵ ثانیه را به ثبت رسانده و البته راننده آلپاین را قادر می‌سازد تا به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت نیز دست یابد. اینجا می‌توانید آلبوم کاملی از این خودروی فرانسوی را ببینید.

رنو آلپاین آلپاین ای۱۱۰ اسپرت و جوان رنو آلپاین خودوری فرانسوی آلپاین اسپرت و جوان رنو آلپاین رنو آلپاین اسپرت و جوان رنو آلپاین خودوری فرانسوی آلپاین ای۱۱۰ اسپرت و جوان رنو آلپاین آلپاین ای۱۱۰ اسپرت و جوان رنو آلپاین خودوری فرانسوی آلپاین اسپرت و جوان رنو آلپاین رنو آلپاین اسپرت و جوان رنو آلپاین خودوری فرانسوی آلپاین ای۱۱۰ اسپرت و جوان رنو آلپاین آلپاین ای۱۱۰ اسپرت و جوان رنو آلپاین خودوری فرانسوی آلپاین اسپرت و جوان رنو آلپاین رنو آلپاین اسپرت و جوان رنو آلپاین خودوری فرانسوی آلپاین ای۱۱۰ اسپرت و جوان رنو آلپاین آلپاین ای۱۱۰ اسپرت و جوان رنو آلپاین خودوری فرانسوی آلپاین اسپرت و جوان رنو آلپاین آلپاین اسپرت و جوان رنو آلپاین خودوری فرانسوی آلپاین ای۱۱۰ اسپرت و جوان

فرادید

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوپه سریع‌السیر رنو آلپاین اسپورت و جوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..