تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز جنسی به دو دختر باکره نوجوان در باغ ورامین

تجاوز جنسی به دو دختر باکره نوجوان در باغ ورامین تجاوز به دو دختر باکره نوجوان در باغ ورامین 

دختران 16 ساله اي که با نقشه شیطانی روبه‌رو شدند ودر باغ شهرستان ورامین با تجاوزهاي ترسناک و مکرر روبه‌رو شدند. پنج پسر جوان که دو دختر را از مقابل دبیرستان ربوده و آن ها را دریک باغ در حاشیه ورامین اذيت داده بودند بزودی محاکمه می شوند.

 رسیدگی به این پرونده با شکایت سه دختر نوجوان که از مقابل مدرسه شان در ورامین بوده ودر یک باغ مورد آزارپنج پسر جوان قرار گرفته بودند در دستور کارپلیس قرار گرفت.

یکی از دختران 16 ساله به اسم آیدا به مأموران گفت: مدتی پیش از طریق اینستاگرام با پسری به اسم رضا آشنا شدم, .او به من ابراز علاقه کرد و گفت نیت ازدواج دارد اما به او گفتند نامزد دارم قرار است بزودی جشن عروسی ام را برگزار کنم.

وی ادامه داد: رضا هرروز با من ارتباط می‌گرفت و برایم پیام می فرستاد و با من درددل می‌کرد تا این که از من خواست دختری را برای ازدواج به او معرفی کنم. من یکی از دوستان مدرسه اي ام به اسم فاطمه رابه او معرفی کردم.

بهمین خاطر رضا به همراه یکی از دوستانش به اسم فرهاد مقابل مدرسه مان آمد. من به همراه فاطمه و خواهر فاطمه به اسم مریم سوار اتومبیل رضا شدیم. رضا و دوستش ما رابه گردش بردند و ساعتی بعد ما را مقابل مدرسه از اتومبیل پیاده کردند.

رضا گفت فردا بار دیگر دنبال ما می آید تا اینبار فاطمه رابا مادرش آشنا کند. او میگفت به فاطمه علاقمند شده و نیت دارد بزودی با این دختر ازدواج کند. آیدا ادامه داد: صبح روزبعد رضا و دوستش بار دیگر با پژو 405 مقابل مدرسه ما آمدند و ما را سوار خودرو کردند. ما فکر می‌کردیم قرار است

به منزل رضا برویم تا فاطمه با مادر رضا آشنا شود اما هنوز مسافت زیادی راطی نکرده بودیم که رضا و دوستش به رویمان چاقو کشیدند. آن ها ما را تهدید به مرگ کردند و به زور به باغی در حاشیه ورامین بردند. آنجا رضا با سه نفر از دوستانش ارتباط گرفت.

دختر نوجوان گفت: بعد از این که دوستان رضا به آنجا آمدند آن ها بدون دقت به التماس هایمان پنج نفری ما را اذيت دادند و شکنجه کردند. همان هنگام مرد میانسالی که بنظر صاحب باغ بود به آنجا آمد.

او وقتی متوجه حضور ما شد با رضا و دوستانش دعوا کرد. همان هنگام رضا و دوستانش بي درنگ ما را سوار خودرو کردند و مقابل مدرسه بردند. انها تهدید کردند اگر دراین باره به کسی حرفی بزنیم ما را می‌کشند.

به دنبال اظهارات دختر نوجوان و دو دوست دیگرش که حرف هاي آیدا را تایید می‌کردند پلیس به پژوهش پرداخت و صاحب باغ را بازداشت کرد به این ترتیب پنج پسرشیطان صفت ردیابی و بازداشت شدند. انها اما خودرا بی‌گناه خواندند و ادعا کردند دختران دبیرستانی با خواست خودشان به باغ آمده بودند.

در حالی‌که ادعای اذيت دختران نوجوان از سمت پنج متهم تایید نشده بود آن ها با قرار وثیقه 200 میلیون تومانی آزاد شدند اما قرار است بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کنند .سه شاکی این پرونده برای متهمان اشد مجازات خواسته اند.

مطالب مرتبط :

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تجاوزهای جنسی مکرر دو پسر به دختران دبیرستانی

تجاوزهای جنسی مکرر دو پسر به دختران دبیرستانی

دختری که 4 سال با پدرش همخوابی می کرد

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز جنسی به دو دختر باکره نوجوان در باغ ورامین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..