تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک تجارت شد+سوابق

رضا دولت‌آبادی عضو هیات مدیره بانک تجارت با حکم وزیر اقتصاد مدیرعامل بانک تجارت شد.

به گزارش شمانیوز: رضا دولت‌آبادی عضو هیات مدیره بانک تجارت با حکم وزیر اقتصاد مدیرعامل بانک تجارت شد.

 کرباسیان وزیر اقتصاد اعلام کرده بود به زودی مدیران عامل بانک‌های دولتی و نیمه دولتی تغییر کرده بود و در همین راستا ابراهیمی نودهی مدیرعامل بانک تجارت تغییر کرد و جای خود را به رضا دولت‌آبادی داد.

موضوع فیش حقوقی ابراهیمی نودهی پرحاشیه‌ترین و چالش‌برانگیزترین روزهای بانک تجارت را رقم زد اما وی تا یگ سال بعد از آن حاشیه‌ها هم مدیرعامل ماند.

یکی از چالش‌های بانک تجارت در دوران دولت‌آبادی بعد از موضوع زیان این بانک در بورس، موضوع ساکاندهی تعاونی البرز ایرانیان است و سپرده‌گذاران البرز ایرانیان با تغییر مدیریتی تجارت امیدوار به حل مشکلات خود خواهند بود.

سوابق رضا دولت آبادی مدیرعامل جدید بانک تجارت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک تجارت شد+سوابق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..