تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت های جالب یانگوم درباره مردم ایران

صحبت های جالب یانگوم درباره مردم ایران صحبت های جالب یانگوم درباره مردم ایران 

یانگوم مبلغ قابل توجهی رابه مردم زمين لرزه زده کرمانشاه کمک کرد و اکنون نیز از علاقه خود به مردم ایران گفته است. لي یونگ ئه بازیگر سریال جواهری در کاخ می گوید هدفش از کمک به زمين لرزه زدگان کرمانشاه جبران اندکی از محبت ایرانیان بوده است.

لي یونگ ئه بازیگر نقش یانگوم در سریال جواهری در کاخ در دوران زمين لرزه کرمانشاه کمک نقدی به زمين لرزه زدگان کرد و به‌ دنبال آن سید حسن قاضی‌زاده هاشمی با حضور در کره جنوبی از وی تقدیر کرد.

بتازگی با انتشار فیلم این ملاقات مشخص شده است که یانگوم علاقه زیادی به ایرانیان دارد وی خطاب به وزیر بهداشت درمان و آموزش دکتری می گوید: بعد از پخش سریال هاي من در ایران مردم ایران بسیار به من محبت داشتند

و عشق ورزیدند و من نیز میخواستم کمی محبت و عشقی راکه از ایرانی‌ها گرفته بودم به آن‌ها بازگردانم.

وی ادامه داد: از زمين لرزه‌اي که در ایران و کرمانشاه به وقوع پيوست بسیار ناراحت شدم, و خواستم هر چند بسیار اندک کمکی کنم امیدوارم در سال های اینده نه تنها بعنوان بازیگر بلکه بعنوان انسان گامهای بزرگتری برای نزدیکی

روابط بین دو کشور بردارم و از مردم ایران بسیار تشکر می کنم همینطور یک سریال دیگری نیز بازی کردم که به زودی در ایران پخش می شود و امیدوارم مردم ایران بپسندند.

وی درمورد زندگی شخصی خود گفت: من یک بچه دو قلو دارم و یک دختر و یک پسر که هفت ساله هستند و سال آینده به مدرسه می‌ روال.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت های جالب یانگوم درباره مردم ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..