تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«امیر» به دفتر جشنواره فیلم فجر رسید

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پایان فیلمبرداری، نسخه اولیه فیلم سینمایی «امیر» روز گذشته به دفتر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «امیر» به تهیه‌کنندگی سید ضیاء هاشمی و نویسندگی و کارگردانی نیما اقلیما به پایان رسید.

«امیر» به دفتر جشنواره فیلم فجر رسید

نسخه اولیه این فیلم که این روزها مراحل پس از تولید را سپری می‌کند، به دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.

«امیر» در ژانر اجتماعی ساخته شده است و در خلاصه داستان آن آمده: یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می‌کشن. فقط راهاشون فرق می‌کنه.

میلاد کی مرام، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری، روشنک سه قله گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی،کسری محبوبی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

تدوین فیلم سینمایی« امیر» به صورت همزمان توسط مستانه مهاجر و صداگذاری آن توسط فرامرز ابوالصدق انجام شده است.

اولین رونمایی فیلم سینمایی «امیر» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

انتهای پیام/

امیر را در جشنواره فیلم فجر ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««امیر» به دفتر جشنواره فیلم فجر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..