تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاره‌ای جز افزایش هزینه سفر داخلی نیست/ باید ضریب اشغال مراکز اقامتی بالا برود

مدیر اجرایی جامعه هتلداران ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چاره‌ای به جز افزایش هزینه سفر داخلی نیست/ضریب اشغال مراکز اقامتی باید بالا برودعباس بیدگلی مدیر اجرایی جامعه هتلداران ایران، در خصوص دلایل افزایش هزینه سفر داخلی در سال آینده، به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: گران شدن سفر‌های داخلی یک پیش‌بینی است و به نظر منطقی است که با افزایش هزینه سوخت و سایر خدمات مسافرتی، شاهد افزایش هزینه سفر باشیم. البته برای کاهش این هزینه، ضریب اشغال مراکز اقامتی باید بالا برود و فعالیت این مراکز از شکل فصلی خود خارج شود. در اصل اگر مراکز اقامتی با ضریب اشغال متناسب و درستی حرکت کنند، با کاهش هزینه سفر داخلی مواجه می‌شویم.

وی افزود: همیشه تأمین‌کننده‌های سفر (هتل‌ها و ایرلاین ها) آماده هستند که قیمت را کاهش بدهند؛ به شرط آنکه فردی خدماتشان را به صورت عمده بخرد.

مدیر اجرایی جامعه هتلداران ایران خاطرنشان کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که روی تخفیف گروهی مانور بدهیم.

 


انتهای پیام/

 

هزینه‌های سفر در سال 97 افزایش می‌یابد؟

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاره‌ای جز افزایش هزینه سفر داخلی نیست/ باید ضریب اشغال مراکز اقامتی بالا برود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..