تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری قدیمی از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)!

حرم حضرت عبدالعظیم حسنی , در گذشته، خانواده‌ها برای زیارت ایشان سوار بر ماشین دودی یا سه چرخه و اتوبوس، خود را به حرم حضرت عبدالعظیم می‌ رساندند و به زیارت امامزاده ای می‌رفتند که ثوابش به مثابه زیارت سیدالشهدا(ع) در کربلا عنوان شده است.

حرم حضرت عبدالعظیم حسنی

حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از نوادگان امام حسن مجتبی (ع)، برای مردم تهران پر از خاطرات ریز و درشت است. در گذشته، خانواده‌ها برای زیارت ایشان سوار بر ماشین دودی یا سه چرخه و اتوبوس، خود را به حرم حضرت عبدالعظیم می‌ رساندند و به زیارت امامزاده ای می‌رفتند که ثوابش به مثابه زیارت سیدالشهدا(ع) در کربلا عنوان شده است.

خلفای عباسی نسبت به خاندان پیامبر (ص) بسیار سختگیری می‌ کردند و حضرت عبدالعظیم نیز از دشمنی آنها در امان نبود. خلفای آن دوران بارها به بهانه هایی تصمیم به قتل وی می گرفتند تا اینکه ایشان برای مصون ماندن از خطر، ری را برای سکونت انتخاب کرد. سیدالکریم، محضر مبارک امام رضا (ع)، امام محمّد تقی (ع) و امام هادی (ع) را درک کرده و راوی احادیث آنان بوده است.

تصاویر حرم حضرت عبدالعظیم حسنی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی حرم حضرت عبدالعظیم حَسنی (ع) از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) حرم حضرت عبدالعظیم حسنی حرم حضرت عبدالعظیم حَسنی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی آرامگاه حضرت عبدالعظیم حسنی

باشگاه خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید :  کشف‌ قدیمی‌ترین ‌پرتره ‌از حضرت ‌مسیح(ع)+عکس

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری قدیمی از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..