تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوزاندن دو هوو به خاطر ناراحت کردن مادرشوهر+تصاویر

سوزاندن دو هوو به خاطر ناراحت کردن مادرشوهر+تصاویربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «دیپا رام » 30 ساله، «مالو دوی» 26 ساله همسر اولش و «داریوا دوی » 22 ساله همسر دومش را در ایالت راجستان به بهانه خرید طلا با خودرویش به جاده روستای «یشاوا» برد اما در میانه راه از خودرو پیاده شد و با قفل کردن درها ماشین را با همسرانش به آتش کشید.

براساس اعلام پلیس، این مرد جنابتکار که از همسران اول و دومش سه فرزند دارد در حالی که قصد داشت این جنایت بیرحمانه را حادثه جلوه دهد، دستگیر شد و در اعترافاتش ادعا کرد همسرانش نمی توانستند مادرش را شاد کنند به همین دلیل آنها را کشته است.

«تجی سینگ» از افسران ایالت راجستان در این باره گفت:« با اعلام گزارش آتش سوزی یک خودروی سواری با سرنشینانش در روستای «َیشاوا » به محل اعزام شده و تحقیقات را آغاز کردیم. بررسی های مقدماتی نشان داد در این حریق هولناک دو زن در داخل خودرو سوخته اند.با توجه به اینکه تعدادی از شاهدان همسر این زن را دیده بودند این مرد به عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر شد و با اینکه ابتدا سعی داشت منکر جنایت شود اما سرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل فجیع دو زن اعتراف کرد.»

سوزاندن دو هوو به خاطر ناراحت کردن مادرشوهر+تصاویر

سوزاندن دو هوو به خاطر ناراحت کردن مادرشوهر+تصاویر

سوزاندن دو هوو به خاطر ناراحت کردن مادرشوهر+تصاویر

منبع: سایت روزنامه کیهان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوزاندن دو هوو به خاطر ناراحت کردن مادرشوهر+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..