تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست باج ۶ میلیارد دلاری عربستان از بن‌طلال برای آزادی

درخواست باج ۶ میلیارد دلاری عربستان از بن‌طلال برای آزادی

بین الملل > خاورمیانه - تسنیم نوشت: مقامات سعودی از شاهزاده ولید بن طلال که از اوایل ماه نوامبر به اتهام فساد بازداشت به سر می برد خواسته اند برای به دست آوردن آزادی خود حداقل ۶ میلیارد دلار پرداخت نماید.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داده، مقامات سعودی به شاهزاده ولید بن طلال که از اوایل ماه نوامبر به اتهام فساد بازداشت به سر می برد گفته اند برای به دست آوردن آزادی خود حداقل باید 6 میلیارد دلار پرداخت نماید.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گفته، رقم مورد درخواست از بن طلال جزء بالاترین رقم هایی است که از افراد بازداشت شده مطالبه شده است.

الولید 62 ساله که پنجاه و هفتمین فرد ثروتمند جهان به شمار می رود، بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، 18 میلیارد دلار دارایی دارد. وی به دلیل سرمایه گذاری در شرکت های مختلفی نظیر سیتی گروپ، اپل و توئیتر فردی شناخته شده است.

بر اساس این گزارش، الولید در حال مذاکره با رژیم سعودی در خصوص پذیرش بخش عمده ای از سهام شرکت خود، کینگدام هولدینگ به عنوان رقم مورد درخواست برای آزادی اش است. کینگدام هولدینگز جزء شرکت های عرضه شده در بورس عربستان است و ارزش آن در بازار بورس به حدود 9 میلیارد دلار می رسد.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست باج ۶ میلیارد دلاری عربستان از بن‌طلال برای آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..