تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسدودی مقطعی محور کندوان آغاز شد


به گزارش خبرآنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان مازندران، سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: محور کندوان به منظور عملیات راهداری و ایمن‌سازی تا 26 بهمن ماه مدت دو ماه بسته است.

وی افزود: این محدودیت از ساعت 21 تا 5:30 بامداد روزهای شنبه، یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته اعمال می‌شود.

قدمی با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه به دلیل انجام تعمیرات در تونل شماره 5 اعمال می‌شود تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد از مازندران به تهران یا برعکس را دارند در ساعت اعمال ممنوعیت تردد از مسیرهای جایگزین هراز و سوادکوه می‌توانند استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت: به منظور اجرای طرح‌های مرمت و با هدف جلوگیری از اخلال در تردد خودروها و انجام عملیات عمرانی زمان‌بندی بسیار با اهمیت است به همین منظور عملیات بازسازی از ساعت 21 تا 5 صبح انجام می‌شود.

وی افزود: محور کندوان آبان‌ماه امسال به‌دلیل انجام عملیات راه‌سازی به مدت حدود 2 ماه بسته بود که به‌دلیل نیمه تمام ماندن عملیات تا 2 ماه آینده تمدید شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با شماره 0112182934 شبانه روز آماده پاسخگویی در رابطه با وضعیت راه‌های استان است.

استان مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسدودی مقطعی محور کندوان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..