تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهردار کلان شهر قزوین: نمی توان منکر عملکرد درخشان بانک شهر طی سال های اخیر شد

شهردار کلان شهر قزوین گفت: در سال های پیش از تاسیس بانک شهر منابع شهرداری ها در اختیار بانک هایی قرار داشت که هیچگونه تهعدی نسبت به پیشرفت و توسعه شهرها نداشتند.

به گزارش شمانیوز، دکتر علی صفری با بیان اینکه به هیچ عنوان نمی توان منکر عملکرد موفق بانک شهر طی سالیان اخیر چه در شبکه بانکی و ارایه خدمات به روز به مشتریان و چه در ارایه تسهیلات به مدیریت شهری کلان شهرها شد، افزود:این بانک در سال هایی که شهرداری های شهرهای مختلف با رکود ساخت و ساز در شهرهای خود مواجه بودند؛تکیه گاهی محکم در حمایت از اجرای پروژه های عمرانی توسط مدیریت شهرها بود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه از سال 1393 تاکنون در دوران رکود اقتصادی به سر می بریم، اما شهرداری های کشور با عاملیت بانک شهر توانسته ،بسیاری از پروژه های شهری را در موعد مقرر افتتاح کند. وی با اشاره به اینکه بانک شهر فرصت مغتنمی برای پیمانکاران شهرداری ها برای مشارکت در پروژه‌های شهرها فراهم کرد، تصریح کرد: اهمیت بانک شهر به عنوان یک بانک حامی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد.

شهردار قزوین با تاکید بر اینکه در 3 سال گذشته اقدامات شایسته ای در رابطه با توسعه و رونق خدمات در بسیاری از شهرها بواسطه حمایت های بانک شهر انجام شده است،ادامه داد: این بانک با هدف کمک‌رسانی به زیربناهای شهری تاسیس شده و اگر کمکی به شهرداری ها می‌شود برای رفاه و آسایش مردم شهر است؛ لذا همکاری ها می بایست ادامه داشته باشد. وی افزود: شهرداری قزوین نیز مانند شهرداری تهران و سایر شهرداری‌های کلانشهرها، تعامل مناسبی با بانک شهر داشته و خواهد داشت.

منبع: مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهردار کلان شهر قزوین: نمی توان منکر عملکرد درخشان بانک شهر طی سال های اخیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..