تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس طلب مهدی جعفر پور را پرداخت کرد

خلاصی پرسپولیس از پرونده شکایت مهدی جعفر پوربه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جعفر پور بازیکن سابق پرسپولیس به علت پرداخت نشدن مطالباتش از سوی این تیم ، نامه ای به ای اف سی ارسال کرده بود.

مسئولان پرسپولیس قصد داشتند فقط 50 درصد از مطالبات جعفر پور را پرداخت کنند اما این بازیکن پیشنهاد پرسپولیسی ها را قبول نکرد.

با پیگیری وکیل جعفر پور مطالبات این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شد و پرونده شکایت این بازیکن در ای اف سی بسته شد.

آرش شکر ریز وکیل جعفر پور ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس طبق حکم صادر شده باید مبلغ 120 میلیون تومان به جعفر پور پرداخت می کرد اما به علت اینکه در حساب باشگاه مبلغ طلب جعفر پور 105 میلیون ثبت شده است، براین اساس مسئولان باشگاه همین مبلغ را به حساب جعفر پور واریز کردند.

او در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس با پرداخت 105 میلیون تومان توانست پرونده شکایت جعفر پور را ببندد.

انتهای پیام/

مطالبات بازیکن سابق پرسپولیس پرداخت شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس طلب مهدی جعفر پور را پرداخت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..