تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی کامل حوزه سلامت در زمان وقوع زلزله

خانکه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آمادگی کامل حوزه سلامت در زمان وقوع زلزلهحمیدرضا خانکه قائم مقام سازمان‌ اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: در پی وقوع زلزله البرز و‌ تهران رئیس سازمان اورژانش کشور از زمان وقوع حادثه در محل مرکز هدایت عملیات وزارت بهداشت و به دنبال آن در سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران حضور داشت که برآیند آن این است که در پی زلزله، حوزه سلامت مشکلی نداشته و نخواهد داشت.

وی از آمادگی لازم برای بستری مصدومان احتمالی شهرهای اطراف در پی ایجاد بلاهای طبیعی خبر داد و افزود: با همت مجموعه وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور جای نگرانی در حوزه سلامت نیست.

خانکه اظهار کرد: در پی زلزله تهران و کرج بیمارستان ها و اورژانس در آماده باش کامل به سرمی برند و به بیمارستان های استان های اطراف وضعیت زرد داده بودیم که طی آن ۳۰ درصد تخت های بیمارستانی باید خالی باشند تا در صورت وقوع حادثه آمادگی کامل داشته باشند.

آماده سازی ۱۰۰۰۰تخت در زمان وقوع زلزله

قائم مقام سازمان‌اورژانس کشور در ادامه گفت: طبق مدیریت انجام شده، حوزه سلامت این توان را دارد تا اگر اتفاقی بیافتد از ظرفیت ۱۰۰۰۰ تخت ایجاد شده در ارائه خدمات بهره بگیرد که این قضیه توسط سازمان‌مدیریت بحران شهرداری و اورژانس کشور نیز رصد می شود.

وی در پایان از آمادگی کامل سیستم حوزه سلامت در پی وقوع زلزله خبر داد و افزود: زلزله طبیعی است و آماده نبودن ما غیرطبیعی است که امیدواریم با اهتمام متولیان اورژانس،حوزه سلامت کشور و سایر نهادهای متولی شاهد ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمات سلامت به هموطنانمان باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی کامل حوزه سلامت در زمان وقوع زلزله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..