تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جراحی زیبایی زنان ـ لیزر واژینال متخصص زنان ـ دکتر ویدا یوسفیان

جوان سازی واژن

یکی از جراحی هایی که امروزه بسیار انجام می‌شود، جراحی زیبایی واژن است. این عمل بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است و بسیاری از خانم‌ها این عمل را در انواع مختلف انجام می‌دهند.

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی که جراحی پلاستیک بر روی لابیا یا همان لب‌های اطراف واژن است، می‌تواند بر روی لب بزرگ یا لب کوچک اندام تناسلی زن انجام گیرد. این جراحی جهت تغییر اندازه و شکل لابیا صورت می‌پذیرد و به منظور کوچک‌تر کردن و یا اصلاح تقارن بین آن‌ها صورت می‌گیرد. همچنین این عمل می‌تواند به تنهایی و یا همراه با واژینوپلاستی انجام گیرد.

پیش از اقدام به جراحی زیبایی واژن برای اصلاح فرم لابیا‌ها باید نکاتی را در نظر بگیرید:

اولا رنگ تیره یا وجود چین و چروک در بخش خارجی وژان طبیعی است و به خود ارضایی یا تغذیه ربطی ندارد. سایز لب‌های کوچک یا لابیا‌ها رابطه‌ای با میل جنسی نداشته و عدم تقارن آن‌ها به صورت جزئی، معمول و طبیعی است. ناحیه تناسلی را با دیگران مقایسه نکنید.

انواع عمل‌های جوانسازی واژن:

واژینوپلاستی پرینه پلاستی لابیاپلاستی

جراحی واژینوپلاستی:

یکی از مشکلاتی که زنان، به خصوص در سنین بالا یا بعد از زایمان با آن مواجه هستند، شل شدن واژن و به تبع آن مشکل در رسیدن به ارگاسم است. در این نوع جراحی کانال و بخش عضلانی واژن بازسازی و محکم می‌شود. رفع افتادگی واژن و ترمیم آن به خصوص بعد از زایمان‌های متعدد، می‌تواند مهم باشد، زیرا در اثر فشارهای شدید عضلاتِ منعطف واژن دچار افتادگی شده و فرآیند رابطه جنسی را با مشکل روبرو خواهد کرد. از این رو واژینوپلاستی می‌تواند در جهت بهبود رابطه جنسی سالم نقش ایفا کند.

پرینه پلاستی:

برای اصلاح آسیب‌های حد فاصل مقعد و واژن می‌توان از پرینه پلاستی بهره گرفت. این آسیب‌ها یا صدمات بیشتر در اثر زایمان طبیعی، پاره شدن واژن و ... ناشی می‌شوند که در پی آن اعمال جنسی و زیبایی واژن زن با مشکل مواجه می‌شود.

دکتر ویدا یوسفیان- جراح و متخصص زنان و زایمان- لیزر واژینال و تزریق چربی در ناحیه تناسلی و لیباپلاستی

مزایای جراحی زیبایی واژن:

روشن شدن پوست ناحیه تناسلی درمان مشکلات بی اختیاری ادرار و یا مدفوع کاهش خشکی واژن و افزایش رطوبت مفید آن در اثر جراحی زیبایی واژن سهولت کلاژن سازی پوست واژن و در نتیجه سفتی پوست و رفع چروک‌های سطحی موجود جوان شدن ظاهر واژن برطرف نمودن مشکل افتادگی و آویزانی واژن بالا رفتن مقاومت بخش‌های مختلف ناحیه تناسلی با جراحی زیبایی واژن و واژینوپلاستی رفع ضعف برخی از لابیاهای کوچک با کمک اقدامات حجیم سازی
چگونه می‌توان با کمک لیزر واژن را تنگ کرد؟

این روش یکی از روش‌های غیر جراحی از دسته روش‌های جراحی زیبایی واژن است که با کمک لیزر و اشعه‌های آن می‌توان به وضعیت مورد نظر دست یافت. یکی از جدیدترین لیزرهای درمانی برای رفع افتادگی و جوانسازی واژن، لیزر درمان آتروفی است که می‌توان پس از یائسگی بخش‌های تیره و کور، سوزش، خارش و برخی دیگر از مشکلات ناحیه تناسلی را رفع نمود. از مزایای این روش درمانی برای جراحی زیبایی واژن می‌توان به مدت زمان کوتاه، درمان سبک و سرپایی، راحتی و بدون درد بودن عمل، عدم خونریزی، بی عارضه بودن و نتایج ایده آل اشاره کرد.

مزایای جوانسازی واژن با لیزر:

بهبود وضعیت و زیبایی ظاهری و فرمی واژن در مدت زمان کوتاه تهاجمی نبودن روش درمان روش جراحی ایمن، بی خطر و نداشتن عارضه قابل استفاده در تمامی گروه‌های سنی درمان قرمزی و سرخی ناحیه واژن تغییر رنگ لابیا‌ها و ناحیه تناسلی و روشن شدن آن‌ها رفع مشکلاتی، چون سوزش واژن پایداری نتایج مفید جراحی زیبایی واژن در مدت زمان طولانی قابل به کارگیری برای همه اشخاص حتی بیماران، بدون محدودیت نتایج ایده آل زیبایی و تکمیل درمان تنگ شدن واژن از بین رفتن چین و چروک‌های غیرعادی ایجاد زیبایی موثر و بهتر شدن وضع سطحی و داخلی دستگاه تناسلی

بورد تخصصی

جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی

جراحی های ترمیمی، زیبایی و درمانی زنان


دکتر ویدا یوسفیان- جراح و متخصص زنان و زایمان- لیزر واژینال و تزریق چربی در ناحیه تناسلی و لیباپلاستی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جراحی زیبایی زنان ـ لیزر واژینال متخصص زنان ـ دکتر ویدا یوسفیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..