تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاتاری به جشنواره فیلم فجر رسید + عکس

لاتاری به جشنواره فجر رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مهدویان کارگردان جوان کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از آماده شدن "لاتاری" برای جشنواره فجر خبر داد. وی همچنین از عکس هادی حجازی‌فر در این فیلم رونمایی کرده است و از نقش آفرینی او در این فیلم تحسین کرد.

"لاتاری" فیلم جدید مهدویان است که چندی پیش خبر کلید خوردن ساخت آن منتشر شد. این فیلم محصول موسسه سینمایی سیمای مهر و به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی است. زیبا کرمعلی بازیگر جوان،  ساعد سهیلی، هادی حجازی فر و جواد عزتی نیز از بازیگران آن هستند.

مهدویان در اینستاگرام نوشت:

"«لاتاری» به جشنواره‌ی فیلم فجر رسید.
رفیق و هم‌راه خوبم هادی حجازی‌فر باز هم شخصیت دوست‌داشتنی و جذابی رو خلق کرده که باید بیاید و ببینید."

لاتاری به جشنواره فجر رسید

عکسی که محمدحسین مهدویان از هادی حجازی‌فر در یکی از صحنه‌های این فیلم منتشر کرده است، در ادامه ببینید.

لاتاری به جشنواره فجر رسید

انتهای پیام/

پست مهدویان درباره لاتاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاتاری به جشنواره فیلم فجر رسید + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..