تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساندویچ بستنی آناناسی

۶۴۹۹۵۸

۲۰۰  بازدید

این ساندویچ بستنی که با آناناس تهیه شده، یه دسر خوشمزه و هیجان انگیز و همچنین متفاوت است.

ماهنامه کیک و شیرینی: این ساندویچ بستنی که با آناناس تهیه شده، یه دسر خوشمزه و هیجان انگیز و همچنین متفاوت است.

میزان سرو: 4 عدد

مواد لازم:

خامه: دو و یک دوم پیمانه اسانس نارگیل: یک چهارم قاشق چای خوری شیر عسلی: یک پیمانه آناناس (خرد شده): یک پیمانه شکلات سفید (ذوب شده): یک پیمانه کمپوت آناناس: 8 برش پودر نارگیل (برشته شده): یک پیمانه گیلاس: برای تزئین ساندویچ بستنی پیناکولادا طرز تهیه:

خامه، اسانس نارگیل، شیر عسلی و آناناس خرد شده را در مخلوط کن با هم به خوبی مخلوط کنید تا صاف و یکدست شوند. این مخلوط را درون ظرف مناسبی بریزید و روی آن را با سلفون بپوشانید و حدود 6 ساعت در فریزر قرار دهید تا یخ بزند.

چهار برش آناناس را در ظرف تختی قرار دهید. مخلوط آناناس یخ زده را از فریزر خارج کرده و با کمک اسکوپ بستنی آن را تراشیده و روی برش های آناناس بگذارید. بقیه برش های آناناس را به صورت ساندویچ روی آنها قرار داده و کمی فشار دهید و به مدت 30 دقیقه فریز کنید. پس از گذشت این زمان آنها را تا نیمه در شکلات سفید ذوب شده فرو کنید و سپس در پودر نارگیل برشته شده بغلتانید. روی آنها گیلاس قرار دهید و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساندویچ بستنی آناناسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..