تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد بسیار عجیب یک نوزاد 25 ساله (عکس)

تولد بسیار عجیب یک نوزاد 25 ساله (عکس)

رکورد عجیب تولد نوزادی که یک سال از مادرش کوچکتر است تیتر یک اخبار داغ روز بود ، خبری که رکوردزنی در دنیای پزشکی و بحث درمان ناباروری داشت.خبری با تیتر عجیب :نوزادی در سن 25 سالگی متولد شد ، این نوزاد بعد از سالها انتظار برای تولد یعنی از سال 1992 بالاخره توسط مادری جوان که 26 سال سن دارد به دنیا آمد ؛ هر آنچه که گفته شد واقعیت است واقعیتی که جزئیات آن را خواهید خواند.

تولد بسیار عجیب یک نوزاد 25 ساله (عکس)

“تینا گیبسون” نوزاد دختری به نام “اما ورن” به دنیا آورد ؛ در کمال حیرت نوزاد دختر تنها 1 سال اختلاف سنی با مادر خود دارد. نوزاد که در سال 1992 به عنوان جنین فریز شده در یکی از مراکز درمان ناباروری تشکیل شده بود تا سالها توسط دستگاه ها و تجهیزات خاص نگهداری می شده تا اینکه بعد از گذشت 24 سال از فریز شدن او به رحم “تینا” منتقل شد و بعد از سپری شدن دوران باداری متولد شد.

تولد بسیار عجیب یک نوزاد 25 ساله (عکس)

به گزارش ایران ناز جالب است بدانید زمانیکه این نوزاد به حالت جنین فریز شده درآمد مادر کنونی او یعنی “تینا گیبسون” تنها 1 سال و نیم سن داشته است که مطمئنا در ان زمان هرگز تصور نمیکرده روزی نوزادی را به دنیا بیاورد که یک سال از خودش کوچک تر است.این اتفاق رکوردشکنی بود در نگهداری جنین فریز شده که برای دنیای پزشکی یکی از موادر فراموش نشدنی خواهد بود.

تولد بسیار عجیب یک نوزاد 25 ساله (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد بسیار عجیب یک نوزاد 25 ساله (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..