تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید و اجاره‌ی خانه در محله‌ی دردشت برای چه کسانی مناسب است؟

محله‌ی دردشت برای کسانی که دوست دارند همه‌ی امکانات را یک‌جا در محل زندگی خود داشته باشند، ایده‌آل است.

سرتاسر خیابان اصلی دردشت پر از مغازه‌های مختلف است؛ می‌توانید مانند یک دهه‌ی قبل سبد خریدتان را بردارید و برای خرید مایحتاج خود یکی‌یکی به مغازه‌های محله بروید. همچنین اگر اهل قدم زدن و تماشای مغازه‌ها هستید می‌توانید این دو کار را همزمان در محله‌ی دردشت تجربه کنید. فضای خیابان دردشت به‌صورتی است که بعد از تجربه‌ی پیاده‌روی در آن، به این نتیجه می‌رسید که این محله را دقیقا برای همین کار ساخته‌اند. همه‌ی این‌ها در کنار آب و هوای خوب و سرسبزی محله باعث شده است که رهن و اجاره‌ی آپارتمان در دردشت رونق داشته باشد.

محله‌ی دردشت با مساحت تقریبی ۵ هزار هکتار در شرق تهران و در همسایگی ۲ محله‌ی اصلی و بزرگ تهران یعنی محله‌ی نارمک و تهران‌پارس واقع شده است. یکی از ویژگی‌های این محله این است که نسبت به دو همسایه‌ی خود بافت قدیمی و اصیل خود را بیشتر حفظ کرده است. برخی از ساکنان دردشت بیش از ۵۰ سال است که در این محله سکونت دارند. اگر اهل زندگی در خانه‌های حیاط‌دار و قدیمی هستید و نمی‌خواهید از مراکز اصلی شهر دور باشید، می‌توانید به سکونت در این محله فکر کنید. یکی از دلایل خلوتی کوچه‌های محله‌ی دردشت نیز همین خانه‌های ویلایی هستند. در واقع هنوز ساخت و ساز آپارتمان‌ها به مرحله‌ای نرسیده است که باعث تراکم جمعیت منطقه و شلوغی آن شوند.

همان‌طور که گفته شد، دردشت با نارمک و تهران‌پارس همجوار است؛ علاوه بر مغازه‌های دردشت و مراکز تجاری اطراف میدان هفت حوض نامک، همسایگی با تهران‌پارس باعث شده است که اهالی محله‌ی دردشت از امکاناتی که میان ۴ میدان تهران‌پارس وجود دارد نیز استفاده کنند. دردشت برای کسانی که قصد خرید منازل کلنگی و ساخت آپارتمان دارند نیز بسیار مناسب است؛ زیرا همان‌طور که گفته شد این محله هنوز تعداد زیادی خانه‌ی قدیمی و حیاط‌دار با متراژ حدود ۲۰۰ متر دارد. همجواری با اتوبان‌های رسالت و باقری باعث شده است که دسترسی به محله تسهیل شود.

برخی دردشت را یکی از محله‌های نارمک می‌دانند. این محله از میدان شقایق شروع می‌شود و با بلوار گلبرگ، اتوبان رسالت و خیابان فرجام تقاطع دارد. این تقاطع‌ها باعث دسترسی بهتر و حمل و نقل راحت‌تر در محله‌ی دردشت شده‌اند. ساکنان دردشت می‌توانند علاوه‌ بر استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند متروی دردشت و علم و صنعت، از خطوط حمل و نقل محله‌ی همسایه یعنی نارمک نیز استفاده کنند. همچنین یک پایانه‌ی تاکسیرانی در ایستگاه متروی دردشت وجود دارد. ایستگاه متروی دردشت در خط ۲ متروی تهران واقع شده است. این خط شرق تهران را به غرب آن متصل می کند و تا میدان صادقیه ادامه دارد. همچنین زمان تقریبی برای رسیدن به مرکز شهر با استفاده از این خط مترو تقریبا ۱۷ دقیقه است.

همه‌ی این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که خرید خانه در دردشت یک معامله‌ی پر سود برای شما باشد.

برای اطلاع از قیمت‌های خرید آپارتمان در دشت و یا رهن و اجاره و همچنین مقایسه‌ی قیمت‌ها به سایت دیوار مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید و اجاره‌ی خانه در محله‌ی دردشت برای چه کسانی مناسب است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..