تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه تکان دهنده‌ای که یک کودک برای مادرش نوشت+عکس

نامه تکان دهنده ای که یک کودک برای مادرش نوشت+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،جک روگان 8 ساله کودکی اوتیسمی است که قصد داشت با قیچی اقدام به خودکشی کند.

این پسر بچه همچنین پس  از اقدام به یک خودکشی ناموفق ،سعی کرده بود با نوشتن جمله هایی روی چند تکه کاغذ اوج عذاب روحی که تحمل می کرد را برای مادرش توصیف کند.

پیامی که جک روگان قصد انتقال آن به مادرش را داشت به شرح زیر است:

من می خواهم که تو زنده زنده مرا بسوزانی،کمکم کن مادر، من را به یک آتشفشان ببر و به درون گدازه ها بینداز یا اینکه مرا درون قبری قرار بده و تسلیت بگو!

خام لینل مادر جک درباره مشکلات پسرش عنوان کرد که جک همیشه با همکلاسی هایش مشکل داشت و برای همین هر روز اوضاع روحی اش بیشتر رو به وخامت میرفت.

این زن در ادامه صحبتهایش به رفتارهای پسرش اشاره کرد و گفت:جک همیشه موهای خود را می کشید، سعی میکرد به خودش آسیب بزند.

گفتنی است؛ دوستان خانوادگی آنها در شبکه های اجتماعی یک صفحه به نام عدالت برای جک راه اندازی کردند.

بنا به گفته های خبرنگاری که با مادر جک مصاحبه کرده بود این کودک باید مدت ها در بیمارستانی مخصوص تحت مراقبتهای ویژه درمانی برای بهبود وضعیتش باشد.

نامه تکان دهنده‌ای که یک کودک برای مادرش نوشت+عکس

نامه تکان دهنده‌ای که یک کودک برای مادرش نوشت+عکس

نامه تکان دهنده‌ای که یک کودک برای مادرش نوشت+عکس

انتهای پیام/

نامه دلهره آوری یک کودک پس از اقدامی هولناک برای مادرش نوشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه تکان دهنده‌ای که یک کودک برای مادرش نوشت+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..