تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسانی بیشتر در معرض ابتلا به دیابت نوع 2 هستند؟

انزوای اجتماعی ریسک ابتلا به دیابت را افزایش می‌دهدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یافته های محققان دانشگاه ماستریخت هلند نشان داد فقدان مشارکت اجتماعی با افزایش ۶۰ درصدی احتمال ابتلا به مشکلات پیش دیابت و ۱۱۲ درصد احتمال ابتلا به دیابت نوع۲ در زنان در مقایسه با افراد دیگر مرتبط است.

همچنین مردانی که حضور اجتماعی کمتری در محافل اجتماعی دارند ۴۲ درصد بیشتر در معرض ابتلا به دیابت نوع۲ قرار دارند، در حالیکه این خطر برای مردانی که تنها زندگی می کنند ۹۴ درصد بیشتر بود.

استفانی برینک هیوز، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «اندازه شبکه اجتماعی و مشارکت در فعالیت های اجتماعی در نهایت به عنوان شاخصی برای اندازه گیری ریسک دیابت استفاده خواهد شد.»

در این مطالعه، محققان ۲۸۶۱ زن و مرد ۴۰ تا ۷۵ سال را مورد بررسی قرار دادند.

برینک هیوز در ادامه تاکید می کند که ایده از بین بردن انزوای اجتماعی می تواند به پیشگیری از ابتلا به دیابت نوع۲ کمک کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 این افراد بیشتر در معرض ابتلا به دیابت هستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسانی بیشتر در معرض ابتلا به دیابت نوع 2 هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..