تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از مردم پس از زلزله در تهران!

زلزله در تهران , گفته می‌شود این زمین لرزه استانهای قزوین ، قم و گیلان را هم لرزاند که احتمالا مرکز آن اشتهارد بوده است.در ادامه اولین تصاویر از این زمین لرزه ارائه شده است.

زلزله در تهران

زلزله در تهران , دقایقی پیش زمین لرزه‌ای به قدرت ۵٫۲ ریشتر استان تهران و البرز و چند استان دیگر را لرزاند. شب گذشته یک زلزله به بزرگی ۵٫۲ ریشتر استان البرز و تهران را لرزاند.

گفته می‌شود این زمین لرزه استان قزوین ، استان قم و استان گیلان را هم لرزاند که احتمالا مرکز آن اشتهارد بوده است . در ادامه اولین تصاویر از این زمین لرزه ارائه شده است.

عکسهای مردم بعد از زلزله در شهر تهران زلزله در تهران زلزله در شهر تهران زلزله در تهران ترافیک شدید در خیابان طالقانی تهران زلزله در تهران شکستگی کاشی دیوار در باغستان کرج بعد از زلزله زلزله در تهران صف پمپ بنزین در کرج زلزله در تهران خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر

باشگاه خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید :  روایت روزنامه آمریکایی ازهمبرگرخوری ایرانی‌ها ( تصاویر)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از مردم پس از زلزله در تهران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..