تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف هروئین از خودروی سانتافه+تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاچاقچیان بین المللی مواد مخدر قصد داشتند این محموله سنگین هروئین را با یک خودروی لوکس و با شماره کاپوتاژ از مرز عبور داده و از طریق ترکیه به بازارهای مصرف در کشورهای اروپایی برسانند.

این باند بزرگ قصد داشت با جاسازی بسیار ماهرانه هروئین در داخل یک خودروی سواری لوکس اقدام به ترانزیت هروئین از طریق ایران به ترکیه و از آنجا به اروپا کند اما سگ های مواد یاب گمرک ایران در این عملیات موفق شدند مقدار 80 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین را از داخل این خودروی سواری شاسی بلند سانتافه کشف کنند.

بیشتر بخوانید: کشف شیشه از دور پاهای یک مسافر توسط ماموران گمرک

قاچاقچیان بین المللی مواد مخدر می خواستند این مقدار مواد مخدر را از طریق گمرک رازی در مرز ایران و ترکیه خارج کنند که شگرد این باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با هوشیاری ماموران گمرک رازی و به کمک سگ های مواد یاب خنثی شد و در این عملیات مقدار 80 کیلو گرم هروئین از قاچاقچیان کشف و ضبط گردید و متهم شماره یک این باند دستگیر شد.

این مقدار هروئین به طرز بسیار ماهرانه ای پس از برش دادن صندوق عقب خودروی سانتافه کف خودرو جاسازی شده بود اما این ترفند قاچاقچیان بین المللی مواد مخدر با رهگیری اطلاعات خودروهای ورودی و خروجی و به کمک سگ های مواد یاب توسط ماموران گمرک کشف شد.

قاچاقچیان که یکی از پیچیده ترین فنون جاسازی مواد مخدر را بکار برده بودند و با برش کف یک خودروی لوکس قصد داشتند با اغفال ماموران گمرک ایران نسبت به انتقال این محموله به کشور ترکیه و از آنجا به اروپا اقدام کنند اما در برابر گمرک برتر دنیا در مبارزه با قاچاق ناکام ماندند.

این دومین باند بین المللی قاچاق هروئین است که در هفته های اخیر با هوشیاری ماموران گمرک متلاشی می شود . پیش از این از یک باند دیگر ماموران گمرک به کمک سگ موادیاب موفق شدند مقدار 74 کیلوگرم هروئین کشف و ضبط کنند.

گمرک ایران برترین گمرک جهان در مبارزه با قاچاق در دنیا به شمار می رود که بر اساس ارزیابی سازمان جهانی گمرک رتبه نخست دنیا در مبارزه با قاچاق را در سال 2017 به خود اختصاص داده است.

این یازدهمین عملیات موفق مربیان سگ های مواد یاب در کشف محموله های سنگین مواد مخدر در سال جاری است و پیش از این 5 محموله سنگین تریاک در گمرک غرب تهران ، دو محموله تریاک در فرودگاه امام خمینی ، یک محموله بذر ماده مخدر گل در گمرکات ماهیرود ودوغارون و یک محموله هروئین در گمرک رازی به کمک سگ های موادیاب گمرک کشف و ضبط شده بود .

ماموران گمرک در سال جاری به کمک سگ های مواد یاب و تجهیزات کنترلی پیشرفته و همچنین رصد اطلاعات محموله ها به کمک سامانه های الکترونیکی موفق شدند بیش از 50 تن انواع مخدرهای سنتی، صنعتی و پیش ساز مواد مخدر را کشف و ضبط نمایند.

کشف 80 کیلوگرم هروئین از خودروی سانتافه+تصاویر

کشف 80 کیلوگرم هروئین از خودروی سانتافه+تصاویر

منبع:جام جم

انتهای پیام/

انهدام یک باند بین المللی قاچاق هروئین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف هروئین از خودروی سانتافه+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..