تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بهترین پوزیشن جنسی برای شب زفاف زناشویی

معرفی بهترین پوزیشن جنسی برای شب زفاف زناشویی معرفی بهترین پوزیشن جنسی برای شب زفاف زناشویی

شب زفاف بسیار مهم است ودر این میان زن و شوهر برای برقراری اولین رابطه جنسی خودشان باید سعی کنند برترین پوزیشن را انتخاب کنند. 

کاهش درد اولین دخول
مهم ترین مضمون برای داشتن یک زندگی زناشویی رضایت بخش ودر عین حال لذت بخش, هنر برقراری تماس با همسر در حین رابطه جنسی است و بهمین علت قانون گذاشتن برای رابطه جنسی مفهوم صحیحی نیست. زیرا انسان‌ها بسیار با یک دیگر متمایز بوده و واکنش‌هاي خاصی نسبت به هر موردی نشان می دهند. بنابر این بعضی از موارد زیر کلی بوده و می تواند تنها بعنوان یک راهنما باشد.

میزان درد اولین دخول
مضمون اول: روانشناسان توصیه می کنند که شب زفاف را نباید با جبر شروع کرد. در اولین دخول و پاره شدن پرده بکارت نه تنها جبر نباید در کار باشد بلکه این عمل باید دنباله و نتیجه نوازشی صبورانه و معاشقه‌اي جانانه باشد و شوهر باید عروس را تدریجی متمایل و راغب به عمل نماید نه آن که با شتاب‌کاری

و بکار بردن زور, تنها حس شهوت خویش را فرو نشاند. دراین صورت تنها جسم زن را تصرف کرده و از تصرف روح او ناتوان مانده است. بنابر این شوهر در شب زفاف باید تمام تمهیدات لازم رابه کار گیرد ودر انتها ملایمت و ظرافت عمل کند و بداند که کوچک‌ ترین اشتباه در شب زفاف, آن چنان همسر خودرا خسته و دل آزرده می کند که به اسانی بهبود پذیر نخواهد بودو گاه تا پایان زندگی زناشویی آثار آن بر جای می ماند.

برترین روش برای اولین دخول
مضمون دوم: در اولین دخول با همسر خود بهتر است که تقریباً ساکت باشید؛ زیرا صحبت‌هاي اضافی و نابجا و حرف‌هاي تحریک کننده زدن ممکن است نتیجه عکس داشته باشد. زیرا شما تا به حال با همسر خود رابطه جنسی نداشته‌اید و از تمایلات و مواردی که باعث ناراحتی او میشود آگاه نیستید.

بنابر این سکوت نسبی برترین گزینه برای شروع یک رابطه آینده‌دار است. در عین حال اگر همسر شما بیش از حد ساکت بود می توانید با سوالاتی هم چون “حس خوبی داری؟”, “نظرت در مورد این حالات چیه؟” و از این قبیل, وی را همراه خود کنید.

مضمون سوم: به هیچ عنوان نباید بعد از رابطه جنسی پریشان و نگران شوید که مبادا همسرتان باردار شود یا دچار بیماری شوید. بهمین علت, برنامه ریزی برای پیش گیری از بارداری و رابطه جنسی ایمن باید مد نظرتان باشد.

مضمون چهارم: از خوردن غذای سنگین قبل از رابطه جنسی خودداری کنید زیرا باعث خواب آلودگی‌تان میشود. همینطور از خوردن مشروب پرهیز کنید, زیرا نوشیدن الکل نعوظ را دشوار می کند.

مضمون پنجم: نگران هم زمان کردن ارگاسم‌ها نباشید. خیلی از بانو‌ها تا زمانیکه تجربه کافی پیدا نکنند, در طول رابطه جنسی ارگاسم نمی شوند. خیلی بعید است که در اولین دخول بتوانید هردو باهم ارضاء شوید. پس سعی کنید که خوش بگذرانید و حتما به هم دیگر بگویید که چه چیز برایتان لذت بخش است و به ارضاء شدنتان کمک میکند.

مضمون ششم: آقایان اگر خیلی زودتر از زمانی که می‌خواستند ارضاء شدند اشکالی ندارد. کمی عشق بازی کنید, بخوابید و باز دوباره امتحان کنید. بار دوم بسیار ریلکس‌تر خواهید بود.

درد پاره شدن پرده بکارت در اولین دخول
پاره شده پرده بکارت در اولین دخول ممکن است دردآور و با خون ریزی همراه باشد. هرچند که این خون ریزی و درد مدت دوران زیادی طول نمی کشد و سریع برطرف می شود. در تعداد زیادی از بانو‌ها این حالات فقط 10 ثانیه طول میکشد و بعد ازآن همه ی چیز ارام بخش میشود. برای این که این مرحله از رابطه جنسی را بخوبی سپری کنید, سعی کنید که قبل از پاره شدن پرده بکارت, مدت قابل توجهی را صرف ملاعبه

و معاشقه کنید تا ترشحات واژن زیاد شود و از درد احتمالی کاسته شود. توصیه میشود که یک ژل لوبریکانت درکنار شما قرار داشته باشد. زیرا ترشحات واژنی بعضی از بانو‌ها در اولین دخول به علت استرس و اضطراب در حد کافی نیست و این خود باعث درد میگردد. بنابر این استفاده از ژل لوبریکانت میتواند موثر واقع شود. همینطور ژل لوبریکانت باعث کاهش احتمال پاره شدن کاندوم در حین رابطه می شود.

برترین حالت برای اولین دخول
مضمون هفتم: تا سه روز پس از اولین دخول خون ریزی بسیار جزئی, طبیعی است و نباید نگران بود. ولی در صورت ادامه پیدا کردن خون ریزی حتما باید به جراح و متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد.

آقایان در صورت عدم مشاهده خون ریزی در اولین دخول نگران نشوند گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان, در صورتی که زن در هنگام رابطه جنسی, آرام و بدون تنش بوده, دوران کافی برای عشق ورزی داشته باشد, با طرف مقابل خود احساس اسانی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد,

آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود. به این ترتیب ممکن است در اولین دخول خون ریزی نداشته باشد و یا به علت نوع خاصی از پرده بکارت «پرده ارتجاعی» رخداد نظیر این می‌افتد. اما اگر زن پریشان باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خون ریزی و درد خواهد داشت.

آموزش اولین دخول و برترین پوزیشن برای اولین دخول

آموزش اولین دخول با عکس

از آنجایی که درنظر مردم پرده بکارت پرده‌اي بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود, بعضی مردها در هنگام رابطه جنسی فشار زیادی به دهانه واژن آورده و سبب پارگی دهانه واژن و درد و خون ریزی می شوند. در صورتی که اگر زن هنگام رابطه جنسی آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از سوي مرد نیست.

نکاتی در مورد پرده بکارت در اولین دخول
پرده بکارت عضوی ماهیچه‌اي است که در ابتدای واژن قرار دارد و عمدتا در اولین دخول از بین می رود. در بعضی از زنان این پرده شکل حلقوی داشته و ممکن است در اثر رابطه جنسی اصلا آسیبی نبیند و خون ریزی رخ ندهد. در زنانی که دارای این نوع پرده بکارت هستند گاه مشاهده میشود که به خاطر بافت ماهیچه‌اي ضخیم آن, تا مدت‌ها بعد از اولین رابطه جنسی همواره درد مقاربت مشاهده می شود.

روش صحیح اولین دخول
تعداد رشته‌هاي عصبی در پرده بکارت نسبت به بعضی از عضلات دیگر بدن بسیار کم است و بهمین علت در صورت آرامش جسمی و روانی پارگی آن طبق معمولً با درد کمی همراه است. عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی ندارد انجام شود. بنابر این نزدیکی در اولین دخول شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود.

زنان بهتر است قبل از نزدیکی نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت, بلکه به علت آگاهی از نوع پرده به دکتر متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را تقاضای کنند؛ زیرا در موارد نادری که پرده بکارت از نوع ضخیم باشد, برای پاره شدن آن احتیاج به عمل جراحی است.

گاهی پرده بکارت با یکی دو بار نزدیکی کاملاً پاره نمیشود و هر بار قسمتی ازآن پاره شده و کمی خون ریزی میکند. البته بدون پارگی پرده, مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن می تواند سبب حاملگی شود, زیرا اسپرماتوزئید موجود در اسپرم می تواند از سوراخ پرده حرکت کرده و بطرف تخمک زن برود و حاملگی ایجاد شود. دراین موارد زن با پرده سالم باردار می شود.

علت درد شکم زن و درد آلت تناسلی مردان در اولین دخول
علت درد در ناحیه شکم در بانو‌ها در هنگام رابطه جنسی می تواند ناشی از کیست‌هاي تخمدان, مشکلات مجاری ادراری, بیماریهای عفونی لگنی, آندیومتریوزیس و … باشد که لازم است توسط متخصص زنان و زایمان مورد محاسبه و بررسی و آزمایش قرار گیرند.

اما علت درد در آلت تناسلی مردان میتواند ناشی از بیماری‌هاي دستگاه تناسلی مردانه و یا آسیب و اختلال در بافتی که روی آلت مردانه را پوشانده است باشد که آن‌ها نیز باید برای درمان باید به متخصصینی مثل اورولوژیست‌ها مراجعه نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بهترین پوزیشن جنسی برای شب زفاف زناشویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..