تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز بکار هشتمین دور مذاکرات آستانه

هشتمین دور مذاکرات آستانه برای حل فصل بحران سوریه امروز(پنجشنبه) در پایتخت قزاقستان آغاز به کار کرد.

به گزارش شمانیوز، انور جایناکوف، سخنگوی وزارت خارجه قزاقستان اعلام کرد که استفان دی‌میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل فردا به مذاکرات خواهد پیوست.

وی همچنین تاکید کرد که دی میستورا امروز در مسکو نشست‌هایی با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه و سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه دارد و فردا به قزاقستان می‌آید.

جایناکوف خاطرنشان کرد تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره از مذاکرات وارد آستانه شده‌اند.

امروز رایزنی‌های دو جانبه میان گروه‌های مختلف شرکت‌کننده در هشتمین دور مذاکرات آستانه درباره سوریه صورت می‌گیرد و فردا نشست عمومی با مشارکت نماینده‌های روسیه، ترکیه و ایران برگزار می‌شود.

در این نشست نمایندگان کشورهای ضامن توقف کاهش تنش(روسیه، ترکیه و ایران) و سازمان ملل، اردن و آمریکا به عنوان ناظر به همراه هیأت‌هایی از دولت سوریه و مخالفان این کشور شرکت می‌کنند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز بکار هشتمین دور مذاکرات آستانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..