تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا 9 به دوربین سلفی دوگانه مجهز می‌شود

تصویر جدیدی از گوشی نوکیا 9 منتشر شده که حاشیه‌های باریک و دوربین سلفی دوگانه این دستگاه را نمایش می‌دهد.

باتوجه به اخباری که در رابطه با نوکیا 9 منتشر می‌شود؛ به نظر می‌رسد این گوشی یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال عرضه خواهد کرد. نوکیا 9 در رده‌ی گوشی‌هایی مثل گلکسی نوت 8 و ال‌جی وی 30 قرار می‌گیرد و به قابلیت‌هایی مجهز می‌شود که مخاطبان خاصی دارد.

شایعات حاکی از آن هستند که نوکیا ۹ به تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد شد و فایل‌های apk نشان می‌دهد که برنامه بتای اوریو یکی از مشخصه‌های اساسی این دستگاه است. گزارش‌ها همچنین از وجود چهار دوربین روی گوشی نوکیا 9 حکایت دارند.

بر اساس تصویر لورفته از نوکیا 9، این گوشی از تنظیمات دوربین دوگانه سلفی با دو لنز معمولی و زاویه گسترده برخوردار است. گفته می‌شود که ترکیب دو لنز معمولی و تله‌فوتو، تنظیمات دوربین دوگانه‌ی اصلی را تشکیل می‌دهند.

Nokia 9

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن هستند که HMD Global قصد دارد از نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی ۱۸:۹ استفاده کند تا  حاشیه‌ها تا حد امکان باریک شوند.

نوکیا 9 احتمالا تا پایان ژانویه ۲۰۱۸‌ (۱۰ دی تا ۱۰ بهمن) معرفی می‌شود.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا 9 به دوربین سلفی دوگانه مجهز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..