تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احمدرضا احمدی «شب یلدا» را به نوجوانان هدیه می‌کند

احمدرضا احمدی «شب یلدا» را به نوجوانان هدیه می‌کندبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ «شب یلدا» داستان نوجوانی است که در این شب به خواب می‌رود و در خواب دنیاهای متفاوتی را تجربه می‌کند. او در این روایت‌ها با افراد مختلف زندگی‌اش روبرو می‌شود و هر بار به کشف و مکاشفه‌ای دست می‌زند.

در بخشی از این کتاب‌ می‌خوانیم: «گل شدم. گل لادن، ‌گل داوودی، گل میخک، گل بنفشه، گل اطلسی، گل لاله، گل شیپوری، گل نسترن، گل ارغوان، گل شقایق و... گل شدم... با رنگ‌های جورواجور، ‌با شکل‌های مختلف و عطرهای گوناگون...»

احمدی در این کتاب برداشت آزادی از شب یلدا داشته است و در روایت خود ماجراها را به مفهوم اصلی این شب یعنی پایان تاریکی گره زده است.

این کتاب مناسب گروه سنی 12 تا 15 سال است و با قیمت 9هزار و 500 تومان قابل خریداری از تمامی فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور است.

انتهای پیام/

کتاب تازه احمدرضا احمدی منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احمدرضا احمدی «شب یلدا» را به نوجوانان هدیه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..